Monday 20 January 2014

DUGAAN

Assalamulaikum, sebenarnya telah hampir beberapa hari saya tidak menulis di ruangan kesayangan yang paling saya sayangi ini. Dek kerana masalah internet dan perkhidmatan yang kurang memuaskan apa sahaja masalah saya harus cekal dan tabah menghadapinya. Saya pasti untuk mencapai sesuatu kejayaan seseorang harus melalui pelbagai rintangan dan juga dugaan.

Bagi diri saya semakin besar sesuatu dugaan maka semakin tinggilah kejayaan seseorang yang bernama insan. Apapun bentuk dugaan langsung tidak melemahkan semengat saya untuk menulis dan juga menerbitkan catatan saya yang tidak seberapa ini.

Disamping itu juga saya terpaksa dengan pelbagai karenah para pelanggan di tempat saya bekerja. Memang di mata masyarakat perkerjaan saya bukanlah sesuatu yang popular namun punyai cabarannya yang tersendiri yang lebih membuatkan saya berhati-hati menjalankan tanggungjawab saya sebagai seorang pekerja.

Setakat ini belum pernah merungut ataupun mengeluh dengan semua dugaan ini. Sebenarnya untuk saya menulis dan menerbitkan catatan ini adalah suatu dugaan bagi diri saya.

Bayangkan saya terpaksa menulis dan menerbitkan catatan di hphone saya yang paling canggih dan moden ini .

Sebagai seorang ibu saya tetap berusaha untuk mengatasi semua masalah dengan baik.

Doa saya moga apa yang saya catatan ini dapat memberi lebih maklumat kepada pihak-pihak yang membacanya insha Allah.

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...