Wednesday 17 September 2014

AKADEMI BEKERJA DARI RUMAH

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Facebook

Akademi Bekerja Dari Rumah adalah suatu platform bagi sesiapa sahaja yang ingin bekerja dari rumah sekaligus menjana pendapatan sampingan dari rumah. Bukan agent MLM, bukan skim cepat kaya, bukan pemberi pinjaman kewangan.

Bertindak dan juga memberi peluang kepada mereka yang ingin menjana pendapatan sampingan berdasarkan minat, perniagaan yang tersedia ada, perkhidmatan bahkan juga melalui perkongsiaan hidup yang anda pernah lalui.

Terdiri daripada golongan yang berbeza latar belakang pendidikan malah ada juga golongan profesional yang telah lama menyertai ABDR dan memberi sumbangan berdasarkan ilmu yang mereka telah pelajari.

Semua aktiviti kemahiran adalah melalui online dan juga mengikut masa yang anda tetapkan sendiri. Tiada paksaan di dalam menyiapkan segala tugasan, tetapi semuanya secara santai dan tidak perlu terlalu tergesa-gesa.

Antara kelas-kelas yang diadakan di ABDR secara online ialah :
@@@ Kelas blog dan penulisan.
@@@ Kelas asas blog fanpage dan mula bisnes
@@@ Kelas beriklan mudah.my
@@@ Kelas penulisan ebook pertama
@@@ Kelas telekung solat borong dan juga runcit
@@@ Kelas asas wordpress
@@@ Kelas mula bisnes makanan sunnah
@@@ Kelas mula bisnes selepas raya
@@@ Kelas akaun online/offline
@@@ Tempahan blog bisnes 5 hari siap
@@@ Beriklan dengan kami di pautan 800 lebih blog.
Pendaftaran pengurus online/rakan niaga ABDR. Baca lebih banyak keterangan kelas dan ulusan kelas di http://akademibekerjadarirumah.blogspot.com

Jika anda telab bersedia dan juga ingin ketahui lebih lanjut, sila hubungi saya Sariah 019-4075634 untuk sms ataupun whatshapp.
Anda juga boleh hubungi saya di email iaitu sariah.awangsenik@gmail.com

Coretan ABDR
Sariah Awang Senik

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...