Wednesday 16 July 2014

AKADEMI BEKERJA DARI RUMAH BUKAN SKIM CEPAT KAYA

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Facebook

Akademi bekerja dari rumah ternyata bukan sebuah akademi yang hanya mengaut keuntungan malah lebih bersifat untuk membantu surirumah menjana pendapatan tambahan dari rumah dan juga sesuai untuk suri yang masih bekerja dan mencari pendapatan tambahan.

Di akademi ada tersedia pelbagai kelas- kelas yang diadakan secara online mengikut masa yang anda tetapkan sendiri. Tidak perlu risau untuk keluar rumah ataupun menyebabkan segala urusan rumahtangga anda terganggu.

Dengan mengikuti kelas- kelas yang dianjurkan oleh akademi bekerja dari rumah, anda boleh mempelajarinya secara sambilan di samping menguruskan rumahtangga dan anak-anak. Sambil memasak dan menjaga anak-anak anda boleh mempelajarinya melalui pm inbox di facebook yang telah disediakan.

Setelah selesai semua tugasan yang diberikan oleh guru online di ABDR anda secara automatik telah pun menjadi rakan niaga di ABDR
dan berpeluang menjana pendapatan tambahan melalui komisen kelas yang akan di promosikan melalui facebook dan juga blog yang anda telah selesai tulis dan update setiap hari.

Jika rajin dan juga konsisten di dalam penulisan blog tentang produk dan juga perniagaan serta lebih banyak perkongsiaan tentang semua kelas dan juga kebaikan menyertai ABDR , anda mampu menjana pendapatan RM 50 ataupun RM100 sehari. ABDR bukanlah skim cepat kaya dan sebagainya.

Semua guru online yang terlatih telah bersiap sedia membantu anda dari semasa ke semasa. Hanya hanya perlu fokus dan tidak cepat berputus asa. Insha Allah rezeki telah disediakan oleh Allah SWT. Ramai guru-guru online yang telah berjaya dari ABDR contohnya, pengasas ABDR iaitu Pn Masyu Ahmad
Pn Anys Zakaria
Pn Nisa Nua
Pn Azura Abdullah.
Guru-guru online ini mempunyai blog dan juga perniagaan mereka masing-masing. Ternyata ABDR bukanlah khayalan dan telah terbukti akan kejayaan mereka untuk bekerja dari rumah sambil menjana pendapatan tersendiri.
Terdapat pasukan khas yang senantiasa memberi sokongan di antara satu sama lain.

Mungkin ada yang masih belum faham ataupun masih samar-samar tentang ABDR, anda boleh menghubungi saya Sariah di talian 019-4075634 ataupun melalui email saya sariah.awangsenik@gmail.com.
Selain daripada itu ada juga tersedia peluang perniagaan secara dropship khas bagi mereka yang ingin memulakan langkah di dalam perniagaan secara online.

Coretan Dari ABDR
Sariah Awang Senik

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...