Tuesday 8 July 2014

PELUANG MENJANA PENDAPATAN TAMBAHAN MELALUI ABDR

Teks ; Sariah Awang Senik
Sumber : Facebook

Peluang terbuka luas dan dapat menambah pendapatan keluarga dengan tidak perlu mengorbankan masa anda dan juga anak-anak. Anda tidak perlu keluar rumah dan  juga membuang masa menempuh kesesakan lalu lintas untuk sampai ke pejabat anda.
Walaupun anda mempunyai latar belakang pendidikan yang tinggi, anda berupaya menjana pendapatan tambahan berdasarkan kemahiran yang anda pelajari, hasil daripada apa yang anda pelajari semasa di universiti dahulu.

Kini walaupun anda seorang doktor, peguam ataupun seorang arkitek anda mampu berkerja dari rumah berdasarkan pengalaman dan juga pendidikan anda sendiri.
Di akademi bekerja dari rumah, sudah tersedia pelbagai peluang perniagaan dengan menjadi seorang daripada rakan niaga akademi dan juga mencari dan mengajar mereka yang ingin bekerja dari rumah.

Antara peluang-peluang perniagaan yang terdapat di akademi bekerja dari rumah ialah:
»» Dropship Projek Duit Raya
»» Dropship Borong Telekung Solat
»» Dropship Makanan Sunnah
»» Dropship Produk Islamic

Kesemua di atas mampu memberikan anda pendapatan lumayan dengan syarat anda fokus, berdisplin dan komited di dalam menjalankan segala tugasan yang di beri.

Anda telah bersedia dan ingin berjaya bersama-sama kami di akademi bekerja dari rumah,
sila hubungi saya Sariah Awang Senik, salah seorang rakan niaga di akademi bekerja dari rumah di no tel 019-4075634 ataupun email sariah.awangsenik@gmail.com Facebook Sariah Awang Senik.

Coretan ABDR,
Sariah Awang Senik

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...