Wednesday 29 April 2015

APAKAH YANG TERSIRAT DI BUKU ALLAH TEMPAT MEMINTA

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Dropship Aizmall Gedung
http://sariahawangsenik.blogspot.com

Dalam mengharungi segala dugaan di dalam kehidupan kita akan terpaksa melalui pelbagai masalah. Setiap masalah yang datang, tersembunyi seribu rahmat dan hanya Allah jua yang mengetahuinya. Hanya dia yang maha memahami apakah yang terbaik untuk setiap hamba-hamba.

Membaca sepintas lalu segala kisah yang terkandung di dalam buku ALLAH TEMPAT MEMINTA, membuat hati terasa sebak dan tersentuh dengan segala kisah yang di tulis oleh penulis buku ini iaitu Fathuri Salehuddin. Terdapat 40 orang penulis yang telah pun melalui kisah-kisah mereka yang tersendiri.
Antara kisah yang menarik perhatian saya ialah di dalam episode, Allah Pemberi Kehidupan yang ditulis oleh Izmar Md Taib. Kisah tentang sepasang suami isteri yang mempunyai anak istimewa yang diberi nama Muhamad Amar Qayyum. Anaknya menghidap ' Down Syndrome.

Jika anda ingin mendapatkan buku ATM ini bolehlah terus hubungi saya Sariah Awang Senik 019-4075634 ataupun email sariah.awangsenik@gmail.com.
Harganya ialah RM 25 dah termasuk postage. Insha Allah setelah anda selesai membaca buku ini dan mengamalkan segala ajarannya anda akan dapat merasai perubahannya sedikit demi sedikit.

Sekian Coretan Tentang ATM
Sariah Awang Senik

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...