Tuesday 6 September 2016

TIPS PAKAI MINYAK WANGI SUPAYA TAHAN LAMA

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : ARRISA MIKHEAL
http://sariahawangsenik.blogspot.com

Alhamdulillah. Syukur atas rahmat yang Allah telah kurniakan. Sebenarnya baru beberapa hari je menggunakan si ARRISA ini.Tapi kesannya sangat memuaskan. Yalah dah tahan lama dan yang pasti wangian bebas daripada bahan-bahan yang membahayakan.

Yang kelakar dan lucunya, si ARRISA ini saya sudah menjadi rebutan anak-anak. Masing-masing sibuk nak senantiasa wangi dan juga segar.
Ini, saya nak kongsikan sedikit cara-cara pakai minyak wangi supaya tahan lebih lama. 
Inilah antara tips yang saya sering buat setiap kali mengenakan wangian yang baru.

Sebenarnya si ARRISA ini tidaklah mahal mana. Harganya pulak sangat berpatutan. Jika ada yang berkenaan, bolehlah hubungi saya Sariah Awang Senik atau email sariah.awangsenik@gmail.com.
Lupa pulak nak beritahu, ARRISA MIKHEAL ini ada empat wangian yang sangat menarik. Antaranya ialah yang berwarna pink tu, namanya Freesia, yang purple ialah Impression, yang gold pulak namanya Lagend dan yang berwarna Silver ialah Desire.

Kalau nak tahu lebih lagi, jangan segan-segan call saya ya.

Sekian Terima Kasih
Sariah Awang Senik


No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...