Friday 3 November 2017

PERJALANAN MASIH PANJANG

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Tiada
Http://sariahawangsenik.blogspot.com

Malam ini terasa panjang pulak. Selalunya rasa cepat sangat masa berlalu. Tapi tadi agak kurang pelanggan di tempat saya bekerja tu. Masuk kerja tadi agak lambat jugak.
Dalam pukul 3.30 petang lebih kurang macam itulah.

Apa pun demi namanya sebuah tanggungjawab dan amanah, saya harus selesaikannya sebaik yang mungkin.

Jujurnya saya sedang merancang sesuatu yang lebih baik daripada apa yang saya lakukan sekarang. Rasanya dah tiba masanya saya melepaskan segala amanah ini kepada orang lain yang lebih baik daripada saya.

Dalam sibuk menaip entri ini, saya sedang membayangkan sesuatu yang lebih mencabar namun dari sudut lain saya rasa senang melakukannya.

Perjalanan dan perjuangan ini masih panjang. Saya dan anak-anak tersayang harus menghadapi dengan hati yang tabah dan lebih berani.

InshaAllah satu hari nanti saya dan anak-anak akan berjaya jua satu hari nanti. Mohon doa dari para sahabat yang sudi singgah membaca entri yang tidak seberapa ini.

Sekian Terima Kasih
Sariah Awang Senik

Wishlist :
Berhenti kerja awal tahun 2018.
Fokus pada bisnes De'Xandra.
Fokus pada penulisan di blog.

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...