Wednesday 8 October 2014

HARI YANG PALING MEMENATKAN

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Sendiri
http://sariahawangsenik.blogspot.com

Baru beberapa hari tidak menulis sebarang entri baru untuk blog yang paling disayangi ini. Terlalu penat menjalankan tanggungjawab kepada pekerjaan sebagai seorang pembantu kedai.

Pada hari raya haji yang lepas agak ramai pelanggan yang singgah minum dan juga berehat di tempat kerja saya. Maka dengan sebab itulah saya tidak mempunyai masa untuk menulis sebarang entri yang baru. Insha Allah dalam masa yang terdekat ini saya akan menulis yang lebih menarik untuk semua pembaca blog yang singgah membaca di blog saya yang tidak seberapa ini.

Coretan Ikhlas
Sariah Awang Senik

@@@@@@@@@@@@@@@@@@

   AKADEMI BEKERJA DARI RUMAH
Pendaftaran masih terbuka. Terbuka kepada semua golongan yang ingin menjana pendapatan dari rumah. Juga memberi peluang kepada mereka yang masih bekerja tetapi ingin mencari pendapatan sampingan.
Jika anda telah bersedia dan ingin ketahui lebih lanjut boleh hubungi saya Sariah 019-4075634 ataupun email sariah.awangsenik@gmail.com.
Facebook Sariah Awang Senik
Fanpage Sariah AWANG SENIK Corner

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...