Thursday 21 May 2015

PROMOSI HOMESTAY / RESORT

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : http://senaraihomestaymalaysia.blogspot.com
http://sariahawangsenik.blogspot.com

Assalamulaikum. Hati berasa sangat bersyukur dapat melepasi semua halangan walaupun terpaksa berdepan dengan bermacam masalah. Tidak lama lagi cuti sekolah bakal bermula. Pasti ramai ibubapa sedang merancang untuk membawa anak-anak pergi bercuti di tempat-tempat yang menarik dan juga cantik.

Bagi anda yang mempunyai homestay dan juga resort, mungkin kami jemaah di Akademi Bekerja Dari Rumah boleh membantu anda mengiklankan homestay dan juga resort anda di blog homestay kami iaitu http://senaraihomestaymalaysia.blogspot.com.
Dengan kos pembayaran sebanyak RM 150, homestay dan juga resort anda akan kekal di dua link pengiklanan Akademi Bekerja Dari Rumah iaitu Homestay Malaysia dan juga Sohodirectory.

Jika anda berminat untuk menempatkan homestay dan resort anda di sini, anda bolehlah hubungi saya selaku salah seorang pengurus online ABDR. Nama saya Sariah 019-4075634 dan email saya ialah sariah.awangsenik@gmail.com.

Coretan Homestay
Sariah Awang Senik

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...