Saturday 15 November 2014

CUTI SEKOLAH DATANG LAGI

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Sendiri
http://sariahawangsenik.blogspot.com

Cuti sekolah, bakal bermula tidak lama lagi. Terasa cepat sangat masa berlalu. Dah hampir hujung tahun. Dan selepas itu bermulalah tahun baru iaitu tahun 2015. Anak bujang serta adiknya sudah pun merancang pelbagai aktiviti yang hendak dilakukan sepanjang cuti sekolah nanti.

Walaupun si abang sibuk membuat kerja partime namun masih tetap menjalankan aktiviti yang lain seperti biasa. Apa pun sebagai seorang ibu saya juga tetap mengikut apa yang dicadangkan oleh anak-anak mengikut kemampuan masing-masing.

Cuti sekolah yang bakal bermula bukanlah lama, hanya selama sebulan sahaja. Tapi rasanya bukanlah lama sangat. Untuk itu, sebagai seorang ibu saya berusaha buat yang terbaik untuk anak-anak tersayang.

Coretan Cuti Sekolah
Sariah Awang Senik

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

MASIH BERMINAT UNTUK MEMPUNYAI.KEDAI ONLINE DENGAN HARGA YANG PALING MENARIK.
SERTAILAH KAMI DI AKADEMI BEKERJA DARI RUMAH DAN ANDA AKAN DI BANTU OLEH GURULINE YANG BERPENGALAMAN SECARA ONLINE MENGIKUT MASA YANG ANDA TENTUKAN SENDIRI.
ANDA JUGA AKAN MEMPUNYAI BLOG SENDIRI YANG AKAN MENCERITAKAN TENTANG PERNIAGAAN DAN PERKHIDMATAN ANDA.
SUDAH BERSEDIA, HUBUNGI SAYA SARIAH AWANG SENIK DI NO 019-4075634 ATAU PUN EMAIL sariah.awangsenik@gmail.com

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...