Wednesday 7 December 2016

DEXANDRA BUKAN SEKADAR WANGIAN

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Koleksi Dari Group Whatshapp
http://sariahawangsenik.blogspot.com

Alahai, panasnya hari diluar itu. Dua atau tiga minggu yang lepas, asyik hujan je. Sekarang giliran hari panaslah pulak.
Apa pun kita patut bersyukur dengan semua keadaan yang Allah telah kurniakan.

Dah berpanas dan dah tentulah berpeluhkan.
Balik ke rumah je, mesti kita nak sesuatu yang wangi dan suasana yang mendamaikan.

Sekarangkan musim cuti. Dah tentulah anak-anak semua ada dirumah. Dengan rumah bersepah dan juga suara anak-anak bergaduh.

Meriahkan susana macam itu.
Meriah ke, atau pening kepala?

Tidak kisahlah yang memana. Yang pasti sebagai seorang ibubapa, kita pasti nak kan sesuatu yang terbaik buat anak-anak tersayang.

Bila anak-anak dah siap mandi, saya juga suka lihat anak-anak berwangi-wangian. Tidak kiralah anak yang besar ataupun yang dah bujang. Syukur juga anak-anak suka dengan bau perfume. Jadi senanglah kerja saya sikit.

Anak yang bujang suka dengan bau Dunhill ataupun Bond. Yang si dara pulak, suka dengan bau Bombshell ataupun Miracle.
Jangan tidak tahu, dengan bau perfume Dexandra ini juga mampu mengubah mood seseorang,

Kalau sedang risau ataupun rasa hari itu macam tidak best je, bila cium je bau Dexandra perfume ini, terus berubah mood yang tidak elok itu kan.

Jadi kesimpulannya, Dexandra perfume bukan sekadar minyak wangi, malah lebih daripada itu. Lagipun tidak payah risau tentang halal ataupun tidak.

Perfume Dexandra boleh terus dibawa bersolat dan juga tahan sehingga 8 jam. Jadi bolehlah kita beberapa botol untuk dihadiahkan buat kedua ibubapanya kita.

Nak jumpa Allah juga, kita wajib berwangi-wangian tahu.

Tapi kini ada TAWARAN YANG MENARIK!!!

Dengan pembelian perfume Dexandra, anda berpeluang menangi cabutan bertuah berupa 3 buah biji motorsikal dan juga beberapa hadiah yang menarik lagi.

Kalau nak tahu lebih lanjut lagi, bolehlah hubungi saya, Sariah Awang Senik 019-4075634 ataupun email sariah.awangsenik.blogspot.com

Sekian Terima Kasih
Sariah Awang Senik

Nota Penting !!!

Setiap pembeli perfume Dexandra, RM 10 akan disalurkan ke badan kebajikan Amal Till Jannah.

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...