Wednesday 21 December 2016

MEMBINA IMPIAN BERSAMA DEXANDRA


Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Koleksi Peribadi
http://sariahawangsenik.blogspot.com

Bismilahirahmanirahim.

Ya, Allah semoga dipermudahkan segala coretan entri ini sekaligus dapat memberi manfaat kepada semua yang membacanya.

Impian adalah satu keinginan manusia untuk mencapai sesuatu yang paling membanggakan sepanjang kehidupannya.

Dengan impianlah seseorang itu akan menyusun pelbagai strategi dan juga rancangan untuk mencapai segala apa yang dicita-citakannya.

Keinginan yang bersungguh-sungguh dalam membina sesuatu impian menyebabkan seseorang itu tidak akan pernah berputus asa dalam menghadapi segala dugaan dan juga kegagalan .

Demikian jugalah hal yang bersama, telah dilalui oleh seorang wanita hebat iaitu pengasas empayar perfume yang sedang terkenal iaitu Pn Ernayanee Julaimi dalam membina perniagaannya DEXANDRA INSPIRED PERFUME.

DEXANDRA dihasilkan dari pati gred A yang  diilhamkan dari jenama-jenama terkenal. Dahulu Pn Ernayanee menjual inspired perfume, tetapi disebabkan sukar mendapatkan stok dan juga menghadapi masalah yang lain, maka terciptalah DEXANDRA yang diasaskan dari pati jenama-jenama terkenal, malah setanding dengan jenama terkenal yang sedia ada dipasaran dengan nilai ratusan ringgit.

Dengan secara rasminya, iaitu pada tahun 2015, maka pelbagai usaha dan juga susah payah Pn Ernayanee dalam memperkenalkan produk perfume DEXANDRA telah berjaya.

Itulah kepuasannya dan juga impian Pn Ernayanee dalam membina empayar perniagaan perfumenya.
Berkat restu kedua ibubapanya dan juga seluruh pasukannya dalam menjayakan perniagaan DEXANDRA telah membuahkan hasil serta meninggalkan impak yang sangat terkesan di setiap pengguna perfume DEXANDRA.

Melalui DEXANDRA, bukan sahaja impian pengasasnya tercapai, tetapi membuka juga peluang kepada seluruh pasukannya untuk membina kehidupan yang lebih baik buat seluruh ahli keluarga pasukannya.

Berbekallan tunjuk ajar dan juga bimbingan dari pengasasnya serta tidak pernah mengenal erti kesusahan dan berputus asa, ramai yang berjaya meraih pendapatan yang lumayan sekaligus menjadi stokis-stokis yang hebat dan juga berjaya.

Tiada impian yang lebih terindah melainkan melihat semua insan-insan yang kita sayangi gembria dengan setiap pencapaian yang telah kita capai, bukan?

Bukan itu sahaja, memenuhi setiap keinginan terutamanya orang yang kita sayang dalam kehidupan kita, amatlah bermakna dan paling membahagiakan.

Maka dengan sebab itulah DEXANDRA dipanggil wangian kehidupan dan dapat menambah nilai kehidupan agar lebih bermakna kepada setiap pengguna-pengguna DEXANDRA perfume.

Dengan harga yang paling berpatutan dan sangat pratikal dibawa kemana sahaja ianya tidak membebankan semua penggunanya.
Mampu milik serta tahan lama dan terus dibawa bersolat,

DEXANDRA sentiasa membuka peluang kepada sesiapa sahaja yang ingin mencapai segala impian agar kehidupan lebih bermakna dan bukan sahaja berjaya didunia, malah diakhirat juga nanti.
Insha Allah.

Sekian Terima Kasih
Sariah Awang Senik

Nota : Nak tahu lagi apa lagi yang menarik tentang DEXANDRA serta apakah lagi peluang-peluang keemasan yang ada di DEXANDRA, bolehlah hubungi saya disini:

Sariah Awang Senik
019-4075634
Email sariah,awangsenik@gmail.com

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...