Thursday 22 December 2016

WANGIAN KEGEMARAN-BOMBSHELL


Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Koleksi Peribadi
http://sariahawangsenik.blogspot.com

Alhamdulilah.

Ya. Allah semoga dipermudahkan segala urusan dalam menaip entri ini, dan semoga dapat membuka hati setiap pembaca yang membacanya sekaligus memberi manfaat dan juga berkongsi kebahagiaan.

Musim- musim cuti sekolah ini pasti banyak rancangan yang menarik untuk dihabiskan bersama keluarga tersayang dan juga anak-anak.

Balik kampung ziarah kedua ibubapa, kenduri-kendara, majlis perkahwinan dan juga cuti perayaan Hari Krismas. Itu adalah antara agenda yang paling menarik dan juga bakal mengakhiri penghujung tahun 2016 ini.

Selalunya kalau pergi kerja atau ke tempat-tempat menarik, saya suka spraykan sesuatu yang boleh membuatkan saya lebih yakin dan segar. Dan kalau kita yakin dan rasa segar, segala macam dugaan dan cabaran akan dapat saya lalui dengan jayanya.

Dan antara wangian yang paling saya suka apabila memulakan setiap aktiviti harian saya ialah BOMBSHELL dari DEXANDRA.

BOMBSHELL mengandungi  rasa Fruity, Sweet, Citrus, dan sedikit rasa Floral, Tropical yang memberi rasa Fresh .

Dengan rasa Freshnya itulah saya dapat senantiasa kekalkan perasaan positif dan dapat menjalankan segala tugasan dengan sebaik yang mungkin.

Wangian BOMBSHELL ini kalau nak tahu ianya kekal lama sehingga melebihi 8 jam dan iannya adalah wangian EDP.

Bersempena dengan penghujung tahun 2016 dan juga bakal membukanya tirai 2017, sekarang di DEXANDRA sedang berlangsungnya YES iaitu Year End Sale.

Jadi bolehlah saya dapatkan wangian BOMBSHELL ini dengan harga paling menarik.
Harga asalnya wangian DEXANDRA ini untuk botolnya 35ml ialah RM 65.

Tetapi disebabkan YES, harganya adalah RM 55 untuk 35ml. Dan boleh dapatkan 2 botol RM 100.
Promosi ini berlangsung sehingga 10 Januari 2017 dan masa tersebut bukanlah lama sangat.

Sementara stok masih ada jom dapatkan wangian kegemaran anda dengan harga yang paling BEST. Nak tahu lebih lanjut boleh terus hubungi saya, Sariah Awang Senik 019-4075634 ataupun email sariah.awangsenik@gmail.com

Sekian Terima Kasih
Sariah Awang Senik

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...