Sunday 22 June 2014

SUKAN SEKOLAH KEBANGSAAN HULU BERNAM

Teks : Sariah Awang Senik

Hari ini bermula daripada sebelah pagi pada 8.30 hinggalah pukul 12.30 telah berlangsung sukan di sekolah anak daraku yang tersayang. Kerana terlalu teruja untuk bersukan, sampaikan di ajak bersarapan pun tidak mahu.

Hampir setiap tahun, Damia akan mengambil bahagian di dalam acara sukan yang di minatinya dan kemudian berusaha untuk menang di dalam setiap acara tersebut. Daripada 4 acara yang di masuki hanya satu sahaja yang di menanginya. Alhamdulilah hanya itu sahaja rezeki Damia untuk tahun ini.

Sebagai ibu, saya senantiasa memberikan dia dorongan dan juga semengat. Semoga Damia terus menjadi murid yang bukan.sahaja cemerlang di dalam pelajaran, bahkan di dalam apa jua bidang yang di ceburinya.

Coretan Ikhlas
Sariah Awang Senik

******************************************************

Pendaftaran kelas di Akademi Bekerja Dari Rumah senantiasa terbuka dan belum lagi ada tarikh tutupnya. Bagi yang sudah bersedia dan ingin pelajari sesuatu tentang produk dan juga perniagaan , boleh juga hubungi saya,

Sariah Awang Senik
019-4075634
Email sariah.awangsenik@gmail.com
Facebook : Sariah Awang Senik

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...