Wednesday 25 March 2015

HARI INI OFFDAY

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Google
http://sariahawangsenik.blogspot.com

Akhirnya, boleh juga rehat hari ini. Minggu lepas musim cuti sekolah. Tidak berpeluang cuti, kerana baru sahaja menghabiskan cuti selama 3 hari dengan pulang ke kampung halaman. Apa pun saya tetap bersyukur kerana semua yang di rancang berjalan dengan lancar.

Dah offday ini, banyak sangat yang perlu saya lakukan. Dalam hati nak menjahitlah, menulislah tapi tidak tahulah yang mana satu akan dilakukan nanti. Tengahari tadi, saya ke pekan untuk membuat sedikit pembayaran di bank. Kemudian ke kedai cermin mata untuk membuat pemeriksaan mata.
Amat terkejut sebenarnya, kerana saya harus pakai cermin mata. Alamak! Dah makin teruk rupanya mata saya ini.

Baru beberapa minggu yang lepas, anak dara telah juga membuat pemeriksaan mata. Dah berumur ini macam-macam penyakit pulak yang datang ya. Saya berdoa janganlah ada lagi penyakit yang lain datang. Cukuplah dengan segala kesusahan yang saya hadapi sejak kebelakangan ini.

Okey, saya nak berhenti dahulu kerana nak buat lagi satu entri yang seterusnya. Semoga hari ini dan akan datang akan membawa seribu kebahagiaan dan juga keberkatan kepada semua yang membaca blog dan juga yang mengenali diri saya ini.

Sekian Terima Kasih
Sariah Awang Senik

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...