Friday 27 March 2015

REZEKI DI HARI JUMAAT

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Sendiri
http://sariahawangsenik.blogspot.com

Assalamulaikum, berkat hari Jumaat, rezeki yang Allah tiada terkata nikmatnya. Mungkin juga berkat apa yang saya amalkan sejak kebelakangan ini, nampak membuahkan hasilnya yang tersendiri. Dengan menjadikan amalan berzikir, bersolat sunat, bersedekah dan sebagainya, Allah jawab semua doa saya satu persatu.

Kini menjalankan perniagaan secara online ataupun offline adalah menjadi amalan saya sendiri. Mengusahakan perniagaan secara online rasanya lebih tersusun dan tidak perlukan anda meninggalkan rumah dan menganggu urusan rumahtangga anda.

Saya sendiri menjalankan perniagaan ini secara sambilan dan nampaknya membuahkan hasil yang berpatutan. Dengan hanya berinteraksi secara online dengan pelanggan perbezaan menjalankan perniagaan secara online dan juga offline tidak banyak bezanya. Semuanya perlukan kejujuran dan juga huhungan yang baik.

Insha Allah di masa akan datang, saya akan lebih konsisten dan lebih berdisplin lagi di dalam mencapai sesuatu matlamat. Alhamdulilah rezeki yang masuk dapat juga saya kongsikan bersama-sama dengan yang lain. Amin
Terpaksa berhenti di sini dahulu, kerana perlu masuk balik bekerja.
Nanti saya akan kongsikan dengan entri yang lebih banyak lagi.

Sekian Terima Kasih
Sariah Awang Senik

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Berminat dengan kain cotton berkualiti tinggi.
Tidak mudah renyuk, sejuk dan selesa di pakai. Mudah juga di gosok.
Bidangnya 45. Harga kain masih sama .
Iaitu RM 85 belum termasuk postage.
Ingin tahu lebih lanjut, hubungi saya Sariah 019-4075634 ataupun email sariah.awangsenik@gmail.com

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...