Monday 13 January 2014

KEGIATAN HARIAN

Hari ini terlalu banyak cabaran yang harus aku tempuhi. Dengan keadaan badan yang kurang sihat dan deman aku tidak mahu ini semua dijadikan alasan aku untuk teruskan menulis. Anak dara aku hari ini tidak bersekolah kerana hari ini adalah Hari Maulidur Rasul iaitu keputeraan Nabi Muhamad SAW. Sebenarnya aku bersyukur sangat kerana sejak hampir 2 tahun kebelakangan ini segala masalah dan dugaan aku dan anak-anak berjaya tempuhi. Aku tahu ada hikmah yang tersembunyi dan segala nikmatnya telah hampir aku rasai.

Walau keadaan kesihatan yang tidak berapa sihat aku cuba dan senantiasa mencari idea untuk mencoretkan apa sahaja di ruangan yang aku sayangi ini.

Sambil meneruskan aktiviti bersama-sama dengan anak tersayang aku mulai menulis sesuatu. Ada banyak perkara yang aku ingin kongsikan bersama tetapi biarlah secara perlahan- lahan

Mungkin selepas ini ada banyak pengalaman yang aku ingin kongsikan bersama-sama. Moga tuhan akan senantiasa bersama-sama dengan aku untuk meneruskan segala-galanya yang aku impikan selama ini. Insha Allah suatu hari nanti aku dan anak-anak akan berjaga juga

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...