Friday 5 September 2014

PUR Q ACTIVE

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Sendiri

Begitu cepat masa berlalu. Sekejap je dah sampai hari Jumaat. Anak-anak pulak makin lama membesar. Tidak lama lagi anak teruna dah pun berumur 15 tahun. Tidak tahulah hadiah apa yang nak bagi nanti pada dia.

Okey, bagi ibubapa yang masih tercari-cari makanan minda yang sesuai untuk anak-anak, mungkin PUR Q ACTIVE boleh membantu. 
PUR Q ACTIVE ini adalah makanan minda yang berbentuk jelly yang berwarna warni yang amat sesuai untuk anak-anak.

PUR Q ACTIVE - Berbentuk jelly lembut.
Mudah dimakan berbanding cecair. Terdapat di dalam bentuk yang berwarna-warni. Mengandungi garam bukit, zafaran dan juga terapi ayat-ayat ruqyah. Dengan mengamalkan memakan PUR Q ACTIVE sebanyak 2 biji selepas sarapan pagi, ianya dapat bekalkan oksigen yang secukupnya ke bahagian otak.

Harga teramat istimewa. Harga RM35 dan postagenya ialah RM5. Ada hadiah istimewa menanti anda, bila anda beli PUR Q ACTIVE lebih daripada sebotol. Jika teringin hendak mencubanya boleh terus hubungi saya Sariah 019-4075634 ataupun email sariah.awangsenik@gmail.com.

Coretan Produk
Sariah Awang Senik

===========================

     AKADEMI BEKERJA DARI
        RUMAH
@@ Menyediakan kelas secara online mengikut masa yang anda tetapkan sendiri.
@@ Terdapat banyak kelas-kelas kemahiran untuk surirumah ataupun sesiapa sahaja yang ingin bekerja dari rumah.
@@ Pengurus online yang senantiasa bersiap sedia membantu tidak kira masa bersedia membantu dari masa ke semasa.

Jika anda telah bersedia dan ingin ketahui lebih lanjut, bolehlah terus hubungi saya Sariah 019-4075634 ataupun email sariah sariah.awangsenik@gmail.com.

P/S- Jika ada yang berminat tentang kucing dan juga penjagaannya sila singgah di blog ini www.shehren-shahadan.blogspot.com.

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...