Tuesday 26 August 2014

KAPSUAL MANJAKANI ASLI

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Facebook dan sendiri

Manjakani adalah satu buah ajaib yang telah lama digunakan sejak zaman berzaman lagi. Ianya digunakan secara meluas di dalam bidang perubatan sebagai agent pemulihan dan menyembuhkan sesuatu penyakit.
   Zaman semakin berkembang maju dan telah wujud kaedah terkini untuk memudahkan proces pembuatan dan juga memastikan segala khasiatnya tidak tercemar.
      Kapsual Manjakani asli ini adalah seratus peratus ' Homemade' dan tidak mengandungi bahan kimia merbahaya. Ianya lebih mujarab berbanding dengan kaedah merebus untuk mendapatkan segala khasiatnya.

      Kini anda tidak perlu mengeluarkan belanja yang banyak untuk mendapatkan segala khasiatnya. Dengan harga yang berpatutan, anda boleh segera mendapatkan Kapsual Manjakani Asli.

     Dengan mengamalkan memakan Kapsual Manjakani Asli anda dapat mengatasi segala masalah kewanitaan anda. Antara masalah yang dapat diatasi ialah:
### Merawat jerawat dan memudarkan parut jerawat
### Menyahbau bahagian sulit dan mencegah bau yang tidak diingini
### Merawat masalah keputihan wanita, mengawal lendir dan lelehan faraj
### Mampu mencegah barah pangkal rahim
### Mampu meredakan luka luaran, sakit tekak dan juga ulser mulut
### Menegangkan payudara dan juga mencantikkan kulit

   Jika anda berminat dan ingin mencuba produk ini dengan harga yang paling berpatutan, bolehlah segera hubungi saya Sariah 019-4075634 ataupun boleh juga whatshapp saya sahaja. Anda boleh juga email saya sariah.awangsenik@gmail.com

   Harga memang berpatutan iaitu RM40 untuk 50 biji.

Coretan Produk
Sariah Awang Senik
   

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...