Wednesday 14 November 2018

APA ADA DI DEXANDRA EAU DE PARFUM


Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Koleksi Group Telegram
http://sariahawangsenik.blogspot.com

Zaman dah makin berubah. Kalau dulu nak beli perfume yang baunya sesedap semuanya mahal belaka. Paling tak bestnya kalau perfume tu ada kandungan alkohol. Sah-sah susah nak bawa pergi solat.

Takkan nak pergi dating atau menyambut cik abang tersayang bau-bau masam pulak kan?
Apa pun masa nak pergi solat ataupun bersolat di masjib atau surau, wajib juga pakai wangi-wangian sedikit. Apa pun asalkan niat tak keterlaluan dan tidak timbulkan sebarang fitnah, boleh saja wangi-wangi sedikit.

Mujurlah saya secara tak sengaja terberkenalan dengan Dexandra Eau De Parfum. Tak silap sayalah, saya jatuh cinta dengan Dexandra Eau De Parfum ini masa hari raya beberapa tahun lepas.

Waktu itu taklah suka sangat pakai perfume. Tambah-tambah lagi kalau bau perfume yang terlampau kuat sangat baunya.
Bila saja tiba hari raya, sudah tentulah kita nak wewangi sikit masa nak solat sunat hariraya tu.

Masa itulah saya berkenalan dengan Dexandra Eau De Parfum. Kalau tak silap saya suka sangat dengan bau Miracle tapi sekarang bau yang seakan sama dan lagi best ialah Marilyn.

Bau yang tak terlalu kuat dan bila dah lama baunya ada di badan kita, dia akan lebih menyerlah apabikala telah bercampur dengan pelukh kita. Paling syoknya perfume Dexandra ini sijil halal dan boleh terus dibawa bersolat. Maknanya tak perlulah lagi rasa was-was memakai perfume Dexandra ini.

Lagipun setiap pembelian sebotol perfume Dexandra yang berharga RM 70, 35ml, secara automatik layak untuk masuk cabutan bertuah di Dexandra Eau De Parfum. Peraduan lucky draw ini bukan tertumpu pada dropship, agent ataupun stokis.

Asalkan beli sahaja sebotol perfume Dexandra, scan barcode dikotaknya, anda dah daftar terus untuk peraduan lucky draw tu. Yang paling best lagi, kalaupun masih tak de rezeki untuk menang lucky draw, boleh sahaja kumpul point dengan setiap botol perfume Dexandra tu.

Macam mana best tak?
Agak-agaklah kalau beli perfume jenama lain ada tak tawaran yang best macam ini?

Tak de kan?

Jadi itulah sebabnya wajib untuk membeli atau mencuba dulu perfume Dexandra dan rasai sendiri pengalaman memakai perfume Dexandra ini.
Itulah yang bestnya tentang perfume Dexandra.

Tambah lagi, sekarang Dexandra Eau De Parfum sedang mengembangkan pasarannya ke peringkat antarabangsa. Produk tempatan dan dikeluarkan oleh bumiputra dan rakyat tempatan sendiri.

Ingat tak dulu tagline Astro macam mana?

"Macam-macam ada"
Jadi Dexandra Eau Parfum pun macam tu jugaklah.

Teringin nak bau perfume Dexandra macam mana?
Boleh sahaja wasap saya terus disini 019-4075634 dan saya akan cadangkan bau perfume Dexandra yang sesuai dengan diri anda tu.


Sekian
Sariah Awang Senik

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...