Monday 21 October 2019

KEJUTAN YANG PALING BERMAKNA

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Koleksi Peribadi
http://www.facebook.com/sariahawangsenik


Alhamdulillah. Syukur atas segala rahmat yang Allah kurniakan. Kata orang ibu ataupun bapa sanggup lakukan apa sahaja untuk bahagiakan anak-anak tersayang.
Dan ada masanya segala kesusahan ibubapa tidak akan langsung anak-anak tahu susah ataupun deritanya.

Apa pun semakin usia bertambah, perasaan ingin membalas segala jasa mereka walau bukan dalam bentuk wang ringgit bagaikan membuak-buak.

Sebenarnya segalanya tidaklah dirancang. Semua perancangan hanya secara akhir atau orang putih kata ' last minute'. Namun terfikir juga, adakah perkhidmatan surprise delivery sebegitu wujud di daerah yang paling saya sayang ini.

Kebetulan pula, hari itu adalah hari jadi abah yang ke 76 tahun. Terfikir di minda ini, nak buat surprise birthday delivery untuk abah. Pasti abah akan berasa gembira dan dihargai. Nak hadiahkan abah hadiah yang mahal-mahal, rasanya belum mampu lagi. Namun setia berdoa agar ada rezeki abah nanti.

Demi nak buat kejutan untuk abah ini, berusaha gigih mencari syarikat-syarikat yang buat surprise birthday delivery ini. Tapi kebanyakannya adalah bukan syarikat bumiputera. Dalam hati mesti ada syarikat bumiputera yang perkhidmatannya jauh lebih baik dari syarikat-syarikat yang ada.

Terus teringatkan akak senior masa sekolah menengah dulu. Walau jarang kami berjumpa, tapi senantiasa berbalas wasap dan bertanya khabar. Kebetulan dia juga ada menjalankan perniagaan puding rajanya secara sampingan.


Setelah berwasap dengan dia, dia terus memberi details tentang syarikat yang buat surprise birthday deliverynya.

Nama syarikat tersebut adalah, RIZAL DE PERFUME. Dan tuan punya syarikat ini adalah seorang anak muda yang masih lagi bekerja tapi menjalankan perniagaan ini secara sampingan. 

Tuan punya syarikat ini ialah Ahmad Samrizal Ahmad Nasir. Masih lagi muda dan sangat agresif serta aktif menjalankan perkhidmatannya demi memberikan yang terbaik buat semua para pelanggannya.

Kebetulan pula dia ada juga menjual perfume, handbag, kasut dan juga beberapa barang lagi.

Kepada seluruh daerah Kuala Lipis, Raub dan juga kawasan yang berdekatan dengannya bolehlah dapatkan khidmat birthday delivery surprise dari RIZAL DE PERFUME ini. Atau boleh follow beliau di Facebook atas nama Ahmad Samrizal dan juga Ignya rizaldeperfume.

Jika anda berminat untuk buat live video untuk penerima surprise birthday delivery ini, boleh juga minta beliau lakukan. Buat masa ini syarikat yang diusahakan oleh Ahmad Samrizal hanya memberikan perkhidmatannya sekitar kawasan yang berhampiran sahaja.

Namun tidak mustahil syarikat anak muda ini akan berkembang pesat satu masa nanti. Ingin tahu maklumat tentang perkhidmatan surprise birthday delivery ini bolehlah dapatkan maklumat lanjut seperti berikut ya.

Nama :Ahmad Samrizal
No Tel :0199788832
Alamat :Ahmad Samrizal Ahmad Nasir
No.5 Tingkat Atas Medan Stesen Keretapi Jalan Stesyen
27200 Kuala Lipis
Pahang Darul Makmur.
Nama bisnes / Syarikat : rizaldeperfume
Maklumat tentang bisnes : rizaldeperfume
Jual apa: Perfume,Handbouquet, Rayban, Kasut , Beg, Jam Tangan, Pomade
Di mana boleh dapatkan perkhidmatan ini : Kuala Lipis Pahang Darul Makmur
Waktu berniaga 24jam
Nama fb atau ig kalau ada Fb Ahmad Samrizal ig rizaldeperfume

Jika ada rakan-rakan yang berminat untuk dapatkan perkhidmatan surprise birthday delivery ini, boleh sahaja berhubung terus dengan beliau ya.

Dan asbab dari perkhidmatan yang disediakan oleh RIZAL DE PERFUME lah, abah rasa sangat gembira dan sempat juga memberitahu bahawa sepanjang hayatnya tidak pernah rasa gembira seperti pada hari jadinya yang ke 76 tu.


Terima kasih dan segunung ucapan tahniah kepada founder RIZAL DE PERFUME iaitu Ahmad Samrizal yang memberikan perkhidmatan paling cemerlang di saat-saat terakhir.

Didoakan semoga perniagaan perkhidmatannya terus berkembang maju dan dapat meluaskan empayar syarikatnya ke negeri yang lain pula. Insyaallah dan mohon doa juga bagi yang sudi singgah membaca entri ini ya.

Nota : Dah baca entri ini? Terima kasih dan jangan lupa tinggalkan jejak anda diruangan komen dan anda akan dapat satu hadiah, khas buat yang sudi singgah membacanya.

Sekian 
Sariah Awang Senik

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...