Tuesday 5 December 2017

LAMBATNYA MASA INI BERLALU

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Tiada
Http://sariahawangsenik.blogspot.com

Alahai!! Rasa lambatnya masa berlalu malam ini.
Tahu kurang staff hari ini.
Tapi pelanggan yang masuk ke kedai ini tidak putus-putus.

Entah apa yang menarik tentang kedai disini, rasanya kurang pasti.
Mungkin juga produk makanannya yang terkenal satu masa dahulu.

Dan malam ini buat pertama kalinya saya menulis 2 entri dalam satu hari.
Dah tidak tahu apa nak buat.
Kebetulan pulak idea tu datang mencurah-curah.
Apa lagi saya draft dulu dan nanti kalau entri ini dah ok, bolehlah saya terus publish.

Jujurnya, saya memang minat menulis.
Tambahan pulak pengalaman yang saya lalui sendiri dah bermacam-macam cara.
Susah atau senang saya tetap akan harungi juga.

Syukurlah saya tetap bersabar walau apa keadaan sekalipun.
Kadang hilang juga kesabaran saya.
Tapi bila fikir diri susah, rasanya ada yang lagi susah dan perit.
Betul tidak???

Lama betul jam ini nak sampai ke pukul 11.30 malam.
Berzaman rasa menunggunya.
Di mata ini dah terbayang muka anak dara tersayang dan juga semua bulus-bulus yang comel-comel ini.

Okey.
Saya stop disini dulu.
Nak kekemas sebab sekejap lagi saya nak balik.
Bye.

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...