Friday 4 January 2019

EBOOK YANG PERTAMA

 Teks :  Sariah Awang Senik
Sumber : Google
https://www.facebook.com/sariah.awangsenik


Dalam kesibukan menyiapkan semua tugasan untuk ebook yang pertama ini masih sempat selitkan entri terbaru untuk blog Travelog Kehidupan. Blog Travelog Kehidupan ini umpama anak yang sulung. Dalam blog inilah berkongsi segala kisah suka duka sebuah kehidupan seorang yang bergelar ibu tunggal.

Kalau difikirkan bergelar seorang ibu tunggal atau isteri tanggungjawabnya masih tetap sama dan tak banyak bezanya. Setelah sekian lama menulis dari blog Travelog Kehidupan ini barulah mendapat peluang untuk menerbitkan ebook yang pertama yang berkisar tentang pengalaman kehidupan yang tak seberapa ini.
Kisah kehidupan seorang ibu tunggal yang tak pernah sunyi dari dugaan hidup. Dan asbab dugaan hidup inilah yang banyak mengajar saya tentang pentingnya untuk terus mengekalkan sikap positif dan tak buang masa mengeluh nasib diri.

Diharapkan segala perkongsiaan dalam ebook ini nanti dapat memberi manfaat bagi yang sudi membaca ebook yang pertama ini. Mohon doa juga dari kalian yang budiman agar dapat berikan yang terbaik walau tahu ramai lagi ahli jemaah lain dalam kumpulan itu yang lebih berpengalaman.
Apa pun berusaha niatkan dalam hati ini bahawa betulkan segala niat.
Niat bukan untuk bersaing tapi hanyalah sebagai satu perkongsiaan dari segala yang berlaku dalam kehidupan yang maha singkat ini.
Semoga segalanya dipermudahkan dan berjalan dengan lancar dan jayanya.


Sekian
Sariah Awang Senik

1 comment:

  1. permisi min numpang share ya :)
    Hayyy guys...
    sedang bosan di rumah tanpa ada yang bisa di kerjakan
    dari pada bosan hanya duduk sambil nonton tv sebaiknya segera bergabung dengan kami
    di DEWAPK agen judi terpercaya di add ya pin bb kami D87604A1 di tunggu lo ^_^


    ReplyDelete

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...