Wednesday 21 August 2019

KISAH GHOSTWRITER YANG TELAH BERJAYA



Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Koleksi Peribadi
http://www.facebook.com/sariahawangsenik


Saya suka kerja menulis dan kerja dari rumah kerana saya boleh buat apa-apa pergerakan bebas tanpa dilihat orang lain. Suasana yang saya design untuk keselesaan sendiri bagi menghadirkan mood yang saya mahukan.

Sejak Ogos 2018, saya mula ceburi dunia Ghostwriting atau nama melayu tidak rasminya, upah menulis, di mana saya menyediakan khidmat servis menulis bagi pihak pelanggan tanpa dikreditkan nama saya.

- Puan Arina Amin.

Nak tahu bagaimana Puan Arina seorang surirumah yang membina  kerjaya ghostwriter boleh dapatkan ebook Ghostwriter : The Confessions.

==============

Sila letak link ini untuk tahu maklumat lebih lanjut http://upahmenulis.onpay.com/order/form/ebookconfess/Sariah1974

Atau boleh dapatkan ebook tentang kisah ghostwriter ini dengan harga yang paling menawan iaitu pada harga RM 50. Harga asal adalah RM 79.
Tawaran bermula dari 15 Ogos sehingga ke 31 Ogos 2019.


Sekian Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...