Friday 28 February 2020

PRO CARE RAHSIA PUTERI


Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Koleksi Peribadi
http://www.facebook/sariahawangsenik

Alhamdulillah. Tidak lama lagi berakhirlah bulan Februari dan hari Ahad nanti dah pun bulan Mac 2020. Dah dua bulan berada dalam tahun 2020.
Apa pun rasa bersyukur teramat sangat kerana dapat melalui semua dugaan dan syukur atas segala rezeki yang Allah kurniakan.

Baru beberapa minggu yang lepas mendapat peluang untuk menulis review tentang  produk penjagaan kewanitaan yang dinamakan Pro Care Rahsia Puteri.
Pada mulanya ingatkan yang produk ini adalah produk kosmetik, tetapi setelah sampai sample produknya untuk dicuba, barulah tahu yang ianya merupakan produk penjagaan kewanitaan.

Didatangkan dalam pack yang sungguh menarik dan kreatif. Sekali pandang pack produk penjagaan kewanitaan ini berbentuk macam gift ataupun hadiah. Jadi bila dapat produk yang dalam berbentuk gift terasa macam dihargai sebagai seorang wanita dan rasa diri istimewa.

Pro Care Rahsia Puteri adalah salah satu produk tempatan yang dikeluarkan oleh syarikat Y.S.P Industries (M) Sdn.Bhd yang terletak di kawasan perindustrian di Bandar Baru Bangi.

Produk pencuci Feminine Wash Pro Care Rahsia Puteri ini didatangkan dalam dua botol yang berbeza. Ada 30ml dan juga 100ml. Kedua botolnya berwarna putih dan kotaknya pula berwarna merah jambu. Putih melambangkan kesucian seorang wanita dan juga warna merah jambu itu adalah sinonim dengan sifat seorang wanita yang sukakan kelembutan dan juga kecantikan.

Malah cecair Pro Care Rahsia Puteri juga berwarna merah jambu. Fungsi utama Pro Care Rahsia Puteri adalah untuk melindungi, mengetat dan mengekalkan tahap PH kewanitaan berada dalam keadaan yang sihat, segar dan selesa sepanjang hari.

Antara ramuan rahsia yang terkandung dalam Pro Care Rahsia Puteri ini adalah Lobata, Manjakani, Kacip Fatimah dan beberapa ramuan lagi. Kita sedia maklum yang Kacip Fatimah mempunyai pelbagai khasiat yang sangat bermanfaat bagi golongan hawa ini.

Kacip Fatimah itu sendiri mengandungi agent anti-kanser, anti kulat dan radang. Selain itu Kacip Fatimah juga ada kandungan estrogen yang berfungsi untuk mengstabilkan hormon seorang wanita.

Pertama kali mencuba Pro Care Rahsia Puteri ini terasa lebih segar dan bersemangat untuk menjalani kehidupan seharian yang senantiasa sibuk dan aktif. Dan dengan adanya penjagaan Pro Care Rahsia Puteri ini menjadi salah satu alternatif bagi wanita yang terpaksa memikul tanggungjawab sebagai seorang pekerja, ibu dan juga seorang isteri.

Maka sebagai seorang wanita yang aktif dan sibuk sepanjang hari, saya sarankan kepada anda untuk mencuba dan mendapat manfaat dari ramuan yang terkandung dalam Pro Care Rahsia Puteri ini.

Apa pun semuanya adalah sebagai salah satu usaha untuk mengelakkan seorang wanita mendapat penyakit seperti masalah keputihan, kegatalan, masalah bau yang tidak menyenangkan ataupun jangkitan kulat dan sebagainya.

Dengan dua pack yang berbeza saiz iaitu 30ml dan 100ml. Saiz 30ml agak kecil dan mudah untuk diletakkan di dalam handbag dan boleh dibawa ke mana-mana sahaja.

Jika anda ingin mencuba produk Pro Care Rahsia Puteri ini bolehlah dapatkan terus melalui talian Infoline tertera seperti dibawah.
Nak tahu lebih lanjut lagi tentang produk Pro Care Rahsia Puteri ini bolehlah berhubung di 1-800-88-3679 .
Atau terus dapatkan produk ini di 1-800-88-3027.

Sekian

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...