Monday 15 December 2014

BERIKLAN DI SOHO DIRECTORY

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Facebook
http://sariahawangsenik.blogspot.com

Terdapat banyak kelebihan apabila menyertai keluarga besar di Akademi Bekerja Dari Rumah. Selain dapat berkongsi tentang tips-tips perniagaan dan juga berkongsi pengalaman terdapat juga kemudahan pengiklanan untuk semua usahawan sama ada mempunyai perniagaan online ataupun offline.

Ruang pengiklanan yang di sediakan di Akademi Bekerja Dari Rumah Soho Directory. Pakej yang di tawarkan oleh ABDR adalah sangat berpatutan dan juga simple. Harga pakej adalah serendah RM 50, dan anda dapat mengiklankan produk dan juga perkhidmatan di dalam jangkamasa yang telah ditetapkan.

Dengan wujudnya Soho Directory ini, ianya dapat membantu meluaskan pasaran produk dan juga perkhidmatan ke peringkat yang lebih jauh lagi, contohnya pasaran antarabangsa. Di Akademi Bekerja Dari Rumah telah tersedia sebanyak 900 blog dan ianya sekaligus dapat membantu meluaskan lagi produk dan juga perkhidmatan anda.

Anda berminat untuk mengiklankan produk dan perkhidmatan anda di papan iklan ABDR, jika anda telah bersedia, bolehlah hubungi saya Sariah 019-4075634 ataupun email sariah.awangsenik@gmail.com.

Coretan Soho Directory
Sariah Awang Senik


No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...