Tuesday 20 December 2016

DEXANDRA PILIHAN YANG TERBAIK

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Koleksi Peribadi
http://sariahawangsenik.blogspot.com

Alhamdulilah. Bukan lama pun bulan Januari 2017. Dan 10 Januari itu pun tidak berapa lagi . Lagipun bukan selalu Dexandra buat sale. Harganya pula memang sangat berpatutan.

Dexandra pula mempunyai hampir 80 lebih wangian yang sangat sesuai untuk lelaki dan juga perempuan. Antara wangian yang paling mendapat sambutan dan selalu kehabisan stok ialah Bombshell, Gucci Bamboo, Invcitus , Hugo Boss dan juga beberapa lagi wangian yang segar dan tidak menjemukan.

Wangian Dexandra juga tahan lama sehingga 8 jam dan boleh terus dibawa bersolat. Tidak salah rasanya jika kita berwangi-wangian apabila hendak menunaikan solat, asalkan niat kita betul dan kena pada tempatnya.

Nak beli yang mahal sampai harga 300 atah 400 ratus memang tidak mampu. Jadi apa salahnya membeli wangian yang sama dengan harga yang paling berpatutan.

Harga sehingga 10 Januari 2017, masih lagi sama iaitu:
Sebotol 35ml RM 55
Dan 2 botol RM 100

Kalau harga asal RM 65, 35ml.
Jadi memang terbaik memilih membeli Dexandra dan duit yang selebihnya bolehlah disimpan atau digunakan untuk tujuan yang lagi penting.

Jika ada yang masih berminat untuk dapatkan wangian Dexandra dengan harga yang paling terlajak laris, bolehlah hubungi saya disini:

Sariah Awang Senik
019-4075634
Email sariah.awangsenik@gmail.com
Fb : Sariah Awang Senik
Ig  : sariah0274

Dexandra adalah pilihan yang terbaik dan terlajak laris.

Sekian Terima Kasih
Sariah Awang Senik

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...