Tuesday 18 April 2017

LEBIH BAHAGIA BERSAMA DEXANDRA

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Koleksi Peribadi
http://sariahawangsenik.blogspot.com


Alhamdulillah. Syukur masih dapat bernafas seperti biasa dan jalankan segala tanggungjawab yang telah diamanahkan.

Pagi ini, cuaca teramat sejuk. Mungkin sebab sekarang tiap petang hujan dan keadaan akan secara automatik menjadi sejuk.

Selesai menghantar anak dara tersayang, maka saya menjalankan segala aktiviti rumahtangga seperti biasa.

Masih saya ingat, pada pagi tadi, anak dara tersayang akan sekolah dan dia tidak pernah sesekali lupa untuk memakai sedikit perfume sebagai pelengkap keyakinan diri semasa hendak ke sekolah.

Sama ada anak dara tersayang ataupun si anak teruna, mereka berdua sangat sukakan perfume. Maka tidak hairanlah, perfume senantiasa ada atau sebagai salah satu benda wajib yang selalu ada dirumah.

Salah satu yang menjadi pilihan kami sekeluarga ialah perfume Dexandra. Perfume Dexandra, terdapat pelbagai wangian yang sesuai untuk lelaki dan juga perempuan. Tidak kira tua ataupun muda perfume Dexandra sesuai untuk semua peringkat umur.

Perfume Dexandra tahan sehingga lebih daripada 8 jam, bebas daripada bahan-bahan yang merbahaya, senang dibawa kemana-mana saja dan boleh terus dibawa bersolat.

Wangian perfume Dexandra setanding dengan jenama-jenama yang ada di pasaran antarabangsa dan boleh didapati dengan harga yang amat berpatutan sekali.

Dengan hanya satu semburan dari perfume Dexandra, ianya dapat mengeratkan lagi hubungan kekeluargaan didalam sebuah keluarga dan dapat meningkatkan lagi kualiti kebahagiaan yang sedia ada.

Aura positif dari hanya satu semburan mampu mengubah diri seseorang untuk menjadi lebih berkeyakinan dalam menjalankan aktiviti seharian setiap hari.

Jadi, kehidupan akan tambah lebih bahagia dan berjaya dunia dan akhirat.
Aamiin.



Sekian Terima Kasih.


No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...