Tuesday 25 April 2017

BERBOOTH DI KARNIVAL USAHAWAN HOLISTIK UITM SHAH ALAM

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Koleksi Peribadi
http://sariahawangsenik.blogspot.com

Alhamdulillah. Pada 21 haribulan yang lepas, saya bersama adik tersayang telah menyertai satu karnival keusahawanan di UITM Shah Alam. Karnival tersebut dinamakan sebagai Karnival Usahawan Holistik di UITM Shah Alam.

Asalnya hanyalah untuk menolong adik tersayang sambil menimba pengalaman berniaga secara offline.

Sebelum ini, saya hanya berniaga secara car booth sale di Behrang bersama-sama dengan anak tersayang.

Pada mulanya, saya ingat tiada student yang membeli Perfume DEXANDRA ini. Yalah, rata-rata mereka terdiri daripada para pelajar UITM.

Ada ramai yang berminat dengan perfume DEXANDRA ini. Kalau nak beli yang orginal, memang mahallah. Harganya yang berpatutan dan kualiti mengatasi harganya .

Mungkin disebabkan harga yang berpatutan dan kualiti perfume yang tahan lama dan terus boleh dibawa bersolat, menyebabkan dia menjadi pilihan para pelajar UITM ini.

Ditambah lagi dengan pakej-pakej yang menarik yang ditawarkan seperti cabutan bertuah setiap bulan dan juga setiap botol DEXANDRA yang ada point.

Bermakna setiap kali beli perfume DEXANDRA, maka secara automatik akan dapat 100 point.

Bestkan, macam itu. Karnival keusahawanan ini berakhir pada hari Ahad dan bersyukur segalanya berjalan dengan lancar sekali.

Jika ada yang berminat nak tahu lebih lanjut tentang apakah lagi keistimewaan perfume DEXANDRA ini, bolehlah terus hubungi saya Sariah Awang Senik 019-4075634.

Sekian Terima Kasih
Sariah Awang Senik

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...