Saturday, 16 February 2019

TERIMA KASIH BUAT SEMUA


Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Koleksi Peribadi
http://www.facebook.com/sariahawangsenik


Ada masanya kita ini selalu terlepas pandang. Dek sibuk dengan tanggungjawab dan juga kesibukan bekerja demi menyara kehidupan kita terlupa untuk mengucapkan rasa terima kasih buat semua insan-insan yang tersayang . Mereka semua senantiasa ada disisi walau apa keadaan saya sekaipun. 

Waktu melalui saat keperitan satu masa dahulu, merekalah yang tak putus-putus memberi dorongan dan juga membantu apa yang termampu. 
Rasa terima kasih tak terhingga buat abah tersayang, Awang Senik Bin Adam, mak cik Maimunah, adik-adik yang dikasihi Sarimah Awang Senik dan juga Mohd Roslan Bin Awang Senik . Juga tak lupa adik, Ramadan yang banyak membantu menjaga dan merawat abah semasa abah sakit di hospital kelmarin.

Menjalani kehidupan sebagai seorang ibu tunggal dan membesar sambil mendidik kedua anak tersayang bersendirian bukanlah satu perkara yang mudah.
Sokongan yang berterusan walau bukan dalam bentuk wang ringgit sangat membantu diri ini agar terus kuat mengharungi apa jua cabaran yang datang.

Sejujurnya segala apa yang mereka semua lakukan tak terbalas akan segala jasa-jasa mereka tersebut. Hanya mampu berdoa kepada Allah agar lindungilah mereka semua, permudahkan segala urusan dan dikurniakan rezeki yang melimpah ruah lagi banyak.

Memang ucapan terima kasih itu taklah sesusah mana, tapi kadang kita selalu lupa nak ucapkan buat orang-orang yang kita sayangi dan selalu setia bersama-sama dengan kehidupan kita.

Alhamdulilah. Terima kasih Ya Allah kau kurniakan orang- orang tersayang yang menerima diri ini seadanya dan juga segala kelemahan diri ini.
Syukurlah. 


Sekian 
Sariah Awang 

1 comment:

  1. permisi min numpang share ya :)
    Hayyy guys...
    sedang bosan di rumah tanpa ada yang bisa di kerjakan
    dari pada bosan hanya duduk sambil nonton tv sebaiknya segera bergabung dengan kami
    di DEWAPK agen judi terpercaya di add ya pin bb kami D87604A1 di tunggu lo ^_^

    ReplyDelete

KEPERITAN HIDUP, IKHLAS ATAU SEBALIKNYA

Teks : Sariah Awang Senik Sumber : Google http://www.facebook.com/sariahawangsenik Semua dari kita pasti akan lalui keperitan hidup y...