Monday, 16 July 2018

INILAH DUNIAKU



Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Koleksi Peribadi
http://sariahawangsenik.blogspot.com


Alahai!!
Panas betul cuaca hari ini.
Maka secara rasminya, peluh pun makin meriahlah
keluarnya.
Hari ini, terpaksa berkerja keras dari pagi
sampailah ke malam.

Sebenarnya, tak sangka kerja pagi hari ini.
Semua last-last minit. 
Tu pun dapat wasap dan messages pun dah terlambat.
Balik malam pukul 11.30, mana tidak mengantuk.
Dah terbangun, tapi asbab ngantuk sangat, dalam pukul 8.30 pun
terus terlena.

Kalau nak tahu, dah agak lama jugak saya kerja kat tempat 
sekarang ini.
Kadang terasa sangat macam tak sesuai dengan jiwa saya ini.

Apa pun tanggungjawab yang utama ini harus saya selesaikan sebaik yang mungkin dan lakukan semuanya hanya kerana Allah yang 
maha esa.


Sekian Terima Kasih
Sariah Awang Senik

SENANTIASA BERSIAP SEDIA

Teks : Sariah Awang Senik Sumber : Google http://sariahawangsenik.blogspot.com Terima kasih Ya Allah kerana hari ini masih bernafas ...