Saturday, 17 November 2018

JENIS-JENIS PERFUME DEXANDRA

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Koleksi Group Telegram
http://sariahawangsenik.blogspot.com


" Sedap bau perfume ini. Tapi tahan lama dan boleh bawak bersolat sekali ke?"
Mesti kita selalu fikir macam ini bila nak beli perfume kan?

Dalam Dexandra tak payah risaulah akan semua ini.
Perfumenya tahan lama.
Tiada kandungan akholol, halal serta selamat digunakan.

Pendek kata dalam Dexandra itu semua dah ada.
Yang paling bestnya Dexandra baru-baru ini telah pun menerima anugerah Halal di peringkat antarabangsa.

Ada bermacam-macam jenis perfume Dexandra yang sesuai untuk lelaki dan juga perempuan. Tak kira tua atau muda, boleh je pakai perfume Dexandra.

Pakai perfume ini bukan saja nak pergi berjalan jalan.
Duduk rumah pun boleh jugak pakai perfume.
Barulah bertambah harum mewangi je dalam rumah itu.

Dexandra Eau De Parfum 5 kategorinya yang tersendiri.
Kira macam nak beli kereta jugalah.
5 kategori yang dimaksudkan ialah :

1) Classic
2) Dynamic
3) Elegant
4) Luscious
5) Intense

Setiap jenis perfume Dexandra ada kategorinya yang tersendiri.
Contohnya, seperti dalam gambar diatas.
Dan jika nak tahu lebih lanjut lagi tentang semua jenis perfume Dexandra, wasap sahaja terus disini 019-4075634


Sekian
Sariah Awang Senik

No comments:

Post a Comment

KEPERITAN HIDUP, IKHLAS ATAU SEBALIKNYA

Teks : Sariah Awang Senik Sumber : Google http://www.facebook.com/sariahawangsenik Semua dari kita pasti akan lalui keperitan hidup y...