Friday, 30 November 2018

BERAKHIR SUDAH 44 ENTRI UNTUK KELAS BLOG



Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Koleksi Peribadi
http://sariahawangsenik.blogspot.com


Alhamdulillah. Berjaya juga siapkan 44 entri untuk kelas Blog ini.
Walau terpaksa menempuh banyak cabaran dan juga dugaan tetap usaha segigih yang mungkin untuk siapkan kesemua 44 entri ini.

Kelas dikendalikan oleh Pn Masayu Ahmad seorang penulis di majalah Mingguan Wanita dan juga seorang founder di Akademik Bekerja Dari Rumah.
Berkongsi tentang kisah kehidupan dan juga satu pernigaan sampingan yang diusahakan secara online dan juga offline.

Kelas dijalankan secara group wasap dan ada yang sudah mendapat manfaatnya melalui penulisan 44 entri ini. Ada diantara ahli penulis kelas blog ini yang mempunyai latar belakang yang sangat menarik. Antaranya seorang pengusaha kelas tuisyen yang mempunyai sistem pembelajaran secara online.
Agak menarik bukan? Sangat menarik memandangkan anak-anak zaman sekarang yang suka habiskan masa dengan alat-alat gajet mereka itu.

Jadi dengan adanya sistem macam itu, taklah anak-anak habiskan masa begitu sahaja.
Selain itu ada juga seorang yang bergelar ustaz yang mempunyai pengalaman semasa belajar di negera Arab.

Semua perkongsian beliau sangat menarik hati dan semoga dapat juga menjejakkan kaki ke negara yang sama.
Dan untuk pengetahunan semua kelas Blog ini adalah kelas yang terakhir dan tak pasti sama ada akan diadakan lagi pada tahun hadapan.

Dengan berakhirnya kelas penulisan 44 entri ini, semoga semua pelajar penulisan 44 entri akan dapat manfaat daripada hasil latihan penulisan ini. Yang pasti selepas ini kena usaha gigih lagi agar semua entri blog menjadi lebih mesra dengan papan Google.

Jadi apabila sesiapa sahaja mencari maklumat dan manaip keyword maklumat maka secara tak langsung akan keluar semua entri-entri yang kita tulis setiap hari itu.

Terima kasih juga buat Pn Masayu Ahamad yang tak jemu-jemu memberi tunjuk ajar walau mungkin saya agak berumur dan banyak kekurangan disana-sini. Semoga Allah kurniakan rezeki yang melimpah ruah buat Pn Masayu Ahmad dan dipermudahkan segala urusannya.
Aamiin Ya Mujib.

Sekian
Sariah Awang Senik

No comments:

Post a Comment

KEPERITAN HIDUP, IKHLAS ATAU SEBALIKNYA

Teks : Sariah Awang Senik Sumber : Google http://www.facebook.com/sariahawangsenik Semua dari kita pasti akan lalui keperitan hidup y...