Sunday 5 May 2019

PERANG SALE DEXANDRA EAU DE PARFUM

   
Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Group Telegram
http://www.facebook.com/sariahawangsenik

Alhamdulilah. Terima kasih Ya Allah, kau pertemukan lagi dengan bulan yang penuh barakah dan rahmat. Di antara banyak-banyak bulan, bulan Ramadanlah bulan yang paling terkaya dan peluang untuk ' topup' segala amal kebajikan terbuka dengan luasnya. Syukur jugalah Allah masih izinkan lagi untuk bernafas dibumi Allah ini.

Bukanlah semata nak mengejar kekayaan, tapi nak jadi kaya itu adalah suatu kewajipan. Bila dah kaya, bolehlah kita keluarkan lebih banyak zakat dan berpeluang membantu kepada siapa sahaja yang perlukan pertolongannya.

Bersempena bulan puasa dan bakal menyambut hari raya Adilfitri tak lama lagi, Dexandra Eau De Parfum juga ada memberikan satu kejutan buat semua peminat wangian kehidupan ini. Kalau nak diikutkan setiap tahun terutama tiba sahaja musim perayaan, Dexandra tak pernah menghampakan semua peminat tegar wangian yang sangat ' berhantu' ini. 

Jangan risau ya! Dexandra Eau De Parfum tak berhantu. Cuma wangiannya sahaja yang boleh membuatkan seseorang lebih ceria, yakin menjalani aktiviti hariannya.

UNeed4Raya Dexandra Sale, Rare Limited Edition Sale ditambahkan lagi dengan produk baru Dexandra Twist & Spray yang terdiri dari 8 wangian. Antara wangian untuk perempuan ialah, Glass, Mode dan juga Glee. Sementara untuk lelaki pula ialah Rush dan juga Vibe. Setiap wangian ada keunikan tersendiri dan sangat sesuai untuk semua peringkat umur.
Kalau nak tahu lebih lanjut lagi apa yang bestnya dengan Dexandra masa puasa dan raya nanti, silalah wasap terus disini http://sariahdexandratpg.wasap.my

Selain dari Dexandra Twist dan Spray, Dexandra ada juga perkenalkan jemaah barunya iaitu Dexandra Air Freshener dengan dua lagi bauan yang terkini iaitu Fiesta Veinna dan juga Blooming Forest.

Setiap darinya sudah ada pengikutnya yang terkini.Jadi masa peperangan sale dari Dexandralah, janganlah lupa untuk dapatkan wangian yang sahabat semua suka sementara STOK masih ada.


Sekian 
Sariah Awang Senik

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...