Wednesday 30 March 2016

HIDUP LEBIH CERIA BERSAMA MANDIAN GARAM AURA REZEKI

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Koleksi Sendiri
http://sariahawangsenik.blogspot.com

Bismillahirahmanirahim.

Assalamualaikum.

Menjalani kehidupan yang serba maju ini, adakalanya akan membuatkan kita berasa penat dan juga letih. Terikat dengan rutin harian, melaksanakan pelbagai tanggungjawab sebagai seorang isteri, ibu dan juga pekerja kepada majikan kita.

Apabila telah seharian penat bekerja di pejabat pasti kita akan rasa penat dan juga lesu apabila pulang ke rumah. Sampai sahaja dirumah pula, akan ada bermacam pula urusan rumahtangga yang perlu diselesaikan sebaik yang mungkin. Menghadapi karenah anak-anak, memasak dan juga melayan suami tersayang. Jika badan dan juga minda susah berasa terlalu penat dan juga stress bagaimana kita akan dapat memberi layanan yang terbaik buat anak-anak dan juga suami tercinta.

Rasa letih dan tidak bermaya boleh juga menjadi penyebab utama di dalam menjalankan tanggungjawab sebagai seorang ibu dan juga isteri. Untuk mengatasi semua masalah tersebut, kita perlukan sesuatu untuk selesaikan semua masalah yang saya sebutkan tadi.

Antaranya ialah dengan mencuba mandian Garam Aura Rezeki. Melalui pengalaman penulis sendiri yang telah pun mandian ini, nyata ianya satu kesegaran baru kepada tubuh badan. Di adun dengan wangian bunga ros yang sangat menyegarkan dan juga telah dibacakan ayat-ayat shifa sebagai pelindung diri daripada gangguan mahluk halus dan bermacam lagi faedah yang lain.

Antara kelebihan Garam Mandian Aura Rezeki ialah :
@@ Menangani serta menghilangkan stress dan juga tekanan perasaan.
@@ Mengembalikan tenaga yang hilang.
@@ Membantu merawat dan menangani migrain dan sakit kepala.
@@ Melindungi kulit daripada kering.
@@ Mengimbangi tekanan darah.
@@ Meningkatkan kandungan oksigen dalam tubuh.
@@ Membantu dalam penyembuhan penyakit kulit, melembut dan menghaluskan kulit badan.

Harga Garam Mandian Aura Rezeki ini amatlah berpatutan. Berharga RM 75 termasuk postage dan anda akan dapat satu botol penyegar daripada wangian bunga ros. Wangian ini disemburkan kepada muka setelah selesai mandi dengan Garam Mandian Aura Rezeki.

Garam Mandian Aura Rezeki ini pada peringkat permulaan hendaklah dimandi selama 21 hari dan kemudiannya terpulang kepada kita bagaimana dan berapa kali sehari untuk menggunakannya.

Jika anda hendak ketahui lebih lanjut tentang Garam Mandian Aura Rezeki ini, boleh juga hubungi saya Sariah Awang Senik 019-4075634 melalui whatshapp dan juga email sariah.awangsenik@gmail.com.
Yang pasti setelah hampir seminggu lebih menggunakan garam mandian ini, tubuh badan akan berasa lebih segar, tambah bersemangat untuk menjalankan apa jua tugasan.
Alhamdulilah.

Sekian Terima Kasih
Sariah Awang Senik


No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...