Wednesday 25 May 2016

LAKUKAN YANG TERBAIK SETIAP HARI

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Tiada
http://sariahawangsenik.blogspot.com

Alhamdulilah. Syukur sesangat atas segala rahmat. Semoga semuanya dipermudahkan dengan sebaik-baiknya. Pagi ini cuaca agak mendung sedikit. Tapi biarlah. Semalam hari panas membara. Nak habiskan puasa yang tertunggak memang perit.

Adat mansia, suka buat kerja last minute. Dah nak dekat nak puasa, barulah sibuk nak ganti puasa. Kalau tidak, buat tidak kisah pun. Macam itulah dengan diri ini. Apa pun memang tiap hari usaha nak lakukan yang terbaik melebihi dari hari-hari yang sebelumnya. Apa pun, walau peningkatan tidaklah banyak namun sangat puas hati sebab setiap hari selalu dapat LIKE/KOMEN yang banyak disetiap status yang diposkan. Rasa teruja sesangat.

Dengan semua itu, dapatlah saya selalu kekalkan aura positif dan senantiasa bersemangat melakukan sesuatu. Harap-harap rakan yang lain di GSL tu juga akan dapat peningkatan sebagaimana yang saya rasakan sekarang.

Semoga kita semua terus suksess dan dapat lakukan yang terbaik setiap hari, setiap masa dan terus konsisten.
Di puncak kejayaan nanti kita akan bertemu kembali dan sekaligus meraikan kejayaan bersama-sama.
Aamiin.


Sekian Terima Kasih
Sariah Awang Senik

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...