Tuesday 20 May 2014

DROPSHIP RAMADHAN

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Facebook

Terasa terlalu cepat masa berlalu. Kini kita semakin hampir ke pertengahan tahun. Tidak lama lagi, kita akan menyambut bulan ramadhan iaitu bulan yang paling mulia sekali.

Sebagai seorang wanita yang senantiasa sibuk dengan kerja dan juga rumahtangga, pasti segala urusan masak-memasak ingin di selesaikan secepat yang mungkin.
Kita juga senantiasa memikirkan apakah juadah istimewa yang dapat kita sediakan untuk santapan keluarga di dalam jangka masa yang singkat.
Antara yang resipi yang istimewa ialah :

PES NASI ARAB
Terdiri daripada nasi mandy ayam.dan juga kambing. Set ini juga mengandungi beras basmathi serta rempah nasi arab. Cara memasak ada tertera pada kotak nasi arab tersebut.
Hidangan sesuai untuk 5-6 orang tetamu. Harganya ialah RM15.

PES MEE BANDUNG
Berat 400gm.
Pes ini sangat sedap dan menyelerakan dan ianya sangat sesuai sebagai hidangan di waktu petang ataupun juadah istimewa berbuka puasa. Hidangan ini juga sesuai untuk hidangan 5-6 orang.

SAMBAL KENTANG
Berat 500 gm. Sesuai di makan sebagai snek yang sedap untuk keluarga dan juga anak-anak.
Harga paling menarik iaitu RM15.

Jika berkenaan dengan salah satu produk di atas bolehlah hubungi saya Sariah 019-4075634 ataupun email sariah.awangsenik@gmail.com.

Coretan Ikhlas Dari
Sariah Awang Senik.

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...