Friday 18 December 2015

JALINAN UKHWAH DI GSL-MATDIK

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : #GSLMatdik
http://sariahawangsenik.blogspot.com

  " Tiada jalan singkat untuk kita sampai ke sesuatu destinasi yang sememangnya jaun. Perjalanan tetap melibatkan langkah demi langkah dan tingkat demi tingkat."

Alhamdulilah rasa sangat bersyukur bernaung di bawah satu kumpulan yang membolehkan kita mendapat LIKE ataupun KOMEN yang banyak di mukabuku atau Facebook. Laman sosial Facebook kini sangat terkenal dan jangan terkejut ianya juga membolehkan kita dapat menambahkan pendapatan sampingan daripada Facebook ini. Tedapat hampir 150 ahli di batch #GSLMatdik ini.

Kumpulan ini diketuai oleh seorang yang sangat terkenal dalam kumpulan iaitu Tuan Khairul Zahrin Abdul Kadir. Beliau banyak memberi ilmu-ilmu yang sangat berguna di dalam bagaimana menjalankan sesuatu perniagaan tidak kira secara online ataupun offline. Setelah menyertai kumpulan ini kita akan berpeluang mengenali ramai lagi rakan-rakan yang lain yang sangat aktif dan senantiasa berfikir positif. Dengan semua elemen positif yang dibawa oleh setiap ahli kumpulan ini secara tidak langsung dapat memberi semangat dan bertindak cepat dalam mengatur langkah di dalam sesuatu bidang.

Tidak apa sahaja perniagaan yang anda sedang usahakan ianya dapat membantu kita memberikan penampilan yang baru terhadap perniagaan kita. Sangat mementingkan profile peribadi yang mematuhi syariat islam yang telah ditetapkan dan melarang sama sekali gambar profile yang tidak menutup auarat. Kini kumpulan ini sedang bergerak aktif di facebook dan dipantau perkembangan setiap ahlinya oleh Tuan Khairul Zahrin Abd Karim.

Insha Allah dengan ilmu yang bakal dikongsi oleh tuan Khairul dapat membantu ahli kumpulan ini menjayakan lagi sesuatu bidang ataupun perniagaan yang sedang mereka usahakan. Semoga semua ahli kumpulan batch #GSLMatdik kaya berjaya dunia dan juga akhirat.

Sekian.


No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...