Monday 13 February 2017

DEXANDRA MENJANA PENDAPATAN YANG MUDAH

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Dari Group Whatshapp
http://sariahawangsenik.blogspot.com

Perkara yang saat membahagiakan dan selalu menbuatkan saya teruja ialah bila dah habis kerja dan pulang ke rumah.

Sampai sahaja dirumah, anak dara tersayang sedang sibuk siapkan segala kerja-kerja sekolahnya. Saya berehat sebentar dan meneruskan segala aktiviti seperti biasa. Belum sempat berbuat apa-apa, anak-anak bulus sibuk mengeow-ngeow meminta makanan.

Hari ini segala tugasan berjalan dengan lancar. Ketika sedang menulis entri ini, saya sedang sibuk menyusun botol-botol perfume DEXANDRA yang telah diorder oleh pelanggan saya.

Syukur aalhamdulilah, segala rezeki yang telah diberi walau tidak sehebat mana. Yang penting kita harus terus bersyukur , berusaha sedaya upaya dan jangan sesekali lupa untuk membuat sedekah.

Baru sahaja saya terjebak dalam kancah perniagaan DEXANDRA ini. Setahun pun belum lagi. Asalnya hanyalah nak tolong adik tersayang menjual perfume DEXANDRA ini.

Tapi betullah kata orang. Tidak kenal maka tidak cinta. Dah terjatuh cinta pulak, nak tidur lena pun susahkan.

Bukan hanya sekadar wangian dan juga membelinya, malah ianya mampu menjana pendapatan yang sangat mudah, asalkan rajin dan terus bertindak apabila telah diajar oleh leader ataupun ketua kumpulan yang bertanggungjawab membimbing semua stokis, agent serta dropship.

Apabila telah sertai keluarga besar DEXANDRA INSPIRED PERFUME, kita melakukan perniagaan ini secara bersungguh-sungguh. Sebagai contoh, kumpulan sokongan yang disertai oleh saya dan adik tersayang bernama TEAM PERFUME GARDEN.

Kumpulan ini diketuai oleh Kapten Adha dan dibantu oleh isterinya iaitu Pn Nordiana Yahya. Segala perbincangan ataupun masalah dibincangkan di group whatshapp dan dapat membantu diantara satu sama yang lain.

Jika ada yang berminat nak berjaya dan berada dibawah bimbingan dua insan hebat ini, bolehlah terus whatshapp ataupun call saya, Sariah Awang Senik di no 019-4075634.

Sekian Terima Kasih
Sariah Awang Senik

Nota kaki: Saya kini sedang berusaha sedaya upaya untuk membantu anak dara tersayang mengumpul dana untuk sekolahnya, iaitu Sekolah Kebangsaan Hulu Bernam.
Setiap pembelian dari produk perfume DEXANDRA ini, RM 10 akan disalurkan ke dana sekolah anak saya.


No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...