Sunday 12 February 2017

DEXANDRA TERUS CERIA DAN WANGI

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Group Team Perfume Garden
http://sariahawangsenik.blogspot.com


Alhamdulilah. Pejam celik je dah pun sampai hari Isnin. Cepat sungguh masa berlalu kan. Semalam terlalu sibuk dengan tanggungjawab yang perlu diselesaikan sebaik yang mungkin.

Bersyukur pagi ini bila melihat sinaran bulan dipagi hari. Tiada nikmat yang dapat disamakan dengan segala nikmat yang telah dinikmati pada pagi tadi.


Hari ini saya terus ceria menjalani segala kehidupan seperti biasa. Walau apa sahaja yang berlaku dan juga bakal melalui pelbagai dugaan, saya percaya dan yakin bahawa terselit seribu hikmah disebaliknya.

Usah dipenuhi seluruh kehidupan dengan rona-rona hitam yang tiada kesudahannya. Jika terpaksa menghadapi satu dugaan, anggap saja ianya bagaikan menduduki peperiksaan di universiti kehidupan.

Dengan tercetusnya ilham dari wangian kehidupan, DEXANDRA, perfume ini berada pada masa yang sangat sesuai. Mana mungkin kita mampu membeli perfume bertaraf antarabangsa dengan wangian-wangian yang sungguh memikat hati.

Berharga serendah RM 65 untuk 35ml, ia adalah harga mampu milik buat semua. Mempunyai ciri-ciri istimewa seperti tahan lebih daripada 8 jam, boleh dibawa bersolat dan senang dibawa ke mana-mana sahaja.

Terdapat dari 70 lebih jenis wangian kehidupannya yang sungguh mengoda yang sesuai untuk lelaki dan juga perempuan tidak kira tua ataupun muda.

Apabila memakai sahaja perfume DEXANDRA ini setiap hari, maka secara automatik akan bertambahlah ceria dan yakin menjalani segala rancangan yang telah diaturkan.

Berminat nak cuba perfume DEXANDRA?

Sesiapa sahaja boleh hubungi saya, Sariah Awang Senik 019-4075634.


Sekian Terima Kasih
Sariah Awang Senik


No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...