Monday 3 July 2017

PENGORBANAN DI AIDILFITRI

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Koleksi Peribadi
http://sariahawangsenik.blogsot.com

Alhamdulilah. Syukur seadanya dan terima kasih Ya Allah atas segala rahmat dan anugerahnya.

Masa berlalu amat pantas. Sekejap sahaja dah berakhir bulan Ramadan. Dan tibalah bulan Syawal dengan penuh keberkatan dan kerahmatan. Walaupun saya terpaksa berkorban untuk bekerja di hari raya pada tahun ini, saya redha dan pasrah.

Percaya semua ini mungkin ada hikmah yang tersendiri.
Pada tahun ini, inilah kali pertama saya menyambut hari raya Aidilfitri hanya bersama anak-anak tersayang dan jauh daripada ayah dan mak cik .

Adik-beradik yang tersayang pun hanya sempat berjumpa pada hari raya yang ke tiga.

Apa pun saya masih tetap berasa bersyukur, kerana kemeriahan hari raya dapat dirasai saat pergi mengerjakan solat Aidilfitri bersama anak-anak tersayang.

Walaupun semua persiapan Aidilfitri hanya ala kadar saja, namun tetap bersyukur atas segala rahmat yang Allah telah tetapkan.

Masih lagi dibulan Syawal yang indah ini, masih belum terlambat  lagi untuk saya dan anak-anak tersayang mengucapkan Selamat Hari Raya Dan Maaf Zahir Batin.

Juga ucapan terima kasih yang tidak terhingga kepada semua pembaca blog yang sudi singgah membaca semua entri-entri di blog saya walaupun tidak sehebat mana.

Jika ada sebarang pertanyaan, bolehlah hubungi saya Sariah Awang Senik 019-4075634

Sekian Terima Kasih
Sariah Awang Senik

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...