Sunday 13 July 2014

MENJANA PENDAPATAN SAMPINGAN ABDR

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Facebook

Akademi Bekerja Dari Rumah, adalah suatu pusat transformasi bagi surirumah yang berada di rumah, menguruskan segala hal ehwal rumahtangga sambil menjana pendapatan sampingan  di rumah. Selain daripada itu, ABDR juga menyediakan pendapatan sampingan bagi suri yang masih bekerja.

Di ABDR juga telah menyediakan ramai guru online yang dapat memberi tunjuk ajar kepada  semua surirumah yang telah menjadi ahli ABDR.
Tidak perlu keluar untuk belajar sesuatu kemahiran . ABDR juga menyediakan banyak kelas-kelas yang di adakan secara online dan juga mengikut masa yang kita sendiri tentukan. Apabila telah menjadi ahli ABDR anda tidak perlu risau akan masalah yang dihadapi. Guru online akan berada bersama semasa kita sedang menghadapi sesuatu masalah.

Setelah selesai mengikuti segala tugasan yang diberi oleh guru online, secara automatik kita telah menjadi rakan niaga ABDR dan berpeluang menjana pendapatan yang lumayan, jika kita fokus dan juga konsisten di dalam matlamat yang ingin di capai.
Selain daripada itu, di akademi bekerja dari rumah juga telah disediakan pelbagai peluang perniagaan secara dropship yang tidak memerlukan anda menyimpan stok barangan, menguruskan urusan pembungkusan dan juga penghantaran barangan. Ada pasukan khas yang menguruskan semua urusan termasuk pembungkusan dan penghantaran barangan.

Semua peluang menjana pendapatan sampingan dari rumah ini senantiasa terbuka dan setakat ini belum ada tarikh tutupnya. Jika anda telah bersedia dan ingin berjaya bersama-sama kami di ABDR, anda boleh juga hubungi saya Sariah selaku pengurus online di ABDR di no;
019-4075634
Email sariah.awangsenik@gmail.com
Facebook Sariah Awang Senik

Coretan Ikhlas
Sariah Awang Senik

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...