Wednesday 2 July 2014

JALINAN UKHWAH DI AKADEMI BEKERJA DARI RUMAH

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Facebook

Mengenali akademi bekerja dari rumah umpama mengenal satu buah keluarga yang besar. Di dalamnya bukan sahaja terdapat pelbagai kelas-kelas insentif untuk suri yang ingin bekerja dari rumah , bahkan juga terdapat peluang perniagaan yang terbuka luas.
Segala langkah-langkah di dalam selok belok perniagaan senantiasa di pantau dari masa ke semasa. Semua pengurus-pengurus online yang baru akan di ajar segala langkah-langkah terkini di dalam sesebuah perniagaan.

Bukan itu sahaja semua peluang perniagaan yang di tawarkan oleh Akademi Bekerja Dari Rumah adalah sah dan tidak menyalahi undang-undang yang di tetapkan. Hampir keseluruhan ahli akademi adalah terdiri daripada surirumah dan kebanyakannya adalah perempuan. Jadi ianya tidak akan menimbulkan sebarang fitnah atau apa sahaja perkara yang tidak di ingini.

Ahli- ahli akademi bekerja dari rumah ada juga dari golongan profesional dan juga ada yang telah lama menceburkan diri di dalam bidang perniagaan. Jadi banyak tips-tips perniagaan yang sangat berguna yang dapat di kongsi bersama-sama dengan ahli-ahli akademi yang lain.

Semua interaksi dan juga apa sahaja urusan adalah melalui online. Kita tidak perlu membuang masa dan tenaga untuk berjumpa di antara satu sama dengan yang lain. Selain daripada itu, bagi ahli akademi yang baru, ahli akademi yang lain akan juga dapat membantu memperkenalkan perniagaan masing-masing.

Itulah jalinan ukhwah yang indah terjalin di antara ahli-ahli akademi yang lain. Segala masalah ataupun apabila menghadapi sesuatu kesukaran akan dapat di rujuk di antara satu sama yang lain.

Berada bersama dengan akademi bekerja dari rumah dan berpeluang berkongsi apa sahaja tentang perniagaan, produk dan juga mungkin pengalaman hidup yang berharga yang boleh di jadikan panduan yang amat berguna antara satu sama lain. Apa lagi yang kita harapkan, semuanya sudah tersedia di akademi bekerja dari rumah.

Bagi yang serius ingin berubah dan juga menambah pendapatan keluarga secara sampingan, bolehlah hubungi saya pengurus online akademi bekerja dari rumah, bolehlah hubungi saya,

Sariah Awang Senik
019-4075634
Email sariah.awangsenik@gmail.com
Facebook Sariah Awang Senik

Catatan Ikhlas Dari
Sariah Awang Senik

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...