Saturday 5 July 2014

PANAS YANG MENGUJI IBADAH PUASA

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Sendiri

Hari ini, cuaca terlalu panas dan terik. Nak keluar dari rumah pun berfikir 2 kali sebelum keluar dari rumah. Kalau nak diikutkan, baru semalam hujan. Tetapi tidaklah terlalu lebat sangat.

Kebetulan hari ini, hari cuti. Kebetulan di bulan puasa ini, pelanggan agak kurang. Cuma masa berbuka puasa sahaja ada ramai sikit orang. Tapi itu cuma sekejap sahaja.

Rancangan hari ini, bercadang berbuka puasa di rumah adik yang duduk di sungai buloh. Minggu lepas memang dah datang. Tetapi minggu ini datang sebab hendak pergi menempah baju.

Mereka sekeluarga singgah di rumah dan aku juga akan ke sana bersama-sama dengan mereka semua. Moga semuanya berjalan dengan lancar dan dipermudahkan segalanya.

Coretan Bulan Puasa
Sariah Awang Senik

******************************************************

Bagi yang mencari pendapatan tambahan melalui menjadi agent dropship, bolehlah sertai kami di Akademi Bekerja Dari Rumah.
Di sini anda akan di bimbing oleh para pengurus online terlatih. Nikmati juga komisen yang agak lumayan antara RM50-RM100 sehari jika anda konsisten dan juga fokus di dalam melakukannya.
Tidak perlu menyimpan stok.
Tidak perlu risau urusan penghantaran
Tidak perlu risau urusan pembungkusan
Segala masalah boleh di selesaikan secara online dan berhemah.

Anda telah bersedia, jika ya sila hubungi saya Sariah pengutus online Akademi Bekerja Dari Rumah, 019-4075634 ataupun email sariah.awangsenik@gmail.com Facebook Sariah Awang Senik

Sekian

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...