Monday 7 July 2014

REJECT BRANDED PERFUME

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Facebook

Tentu ramai yang berminat dengan wangian yang harum, menyegarkan dan juga tahan lama. Kebanyakan wangian yang terdapat di pasaran berjenama dan juga agak mahal harganya tetapi tidak tahan lama dan tidak boleh di bawa bersolat.

Kini terdapat perfume yang berjenama dengan harga yang berpatutan dan juga tahan lama. Perfume tersebut adalah Reject Branded Perfume.

Apakah itu perfume reject?
Reject bererti ada kecacatan di bahagian bungkusan, botol, label dan sebagainya di mana ianya tidak sesuai di jual di kaunter.

Factory Minor Defect
Biasanya perfume yang di jual di kaunter 100% sempurna dari segi bungkusan (kotak) dan sebagainya, reject perfume adalah sebaliknya.

Shipment Fault
Kebiasaanya, apabila sampai ke negara penerima, bungkusan mengalami kerosakan dan tidak sesuai di jual di kaunter, oleh itu ianya di jual melalui saluran kami.

Barangan Contoh ( Tester )
Setiap jenama baru yang di keluarkan akan di promosikan di kaunter-kaunter seluruh dunia.
Barangan promisi akan diperuntukan di setiap kaunter dan dilabelkan sebagai TESTER NOT FOR SALE.
Akan tetapi, terdapat juga lebihan stok promosi dimana produk ini tidak boleh dijual di kaunter dan terpaksa di jual melalui saluran kami.

Bagaimana Ketulinan Dapat Dibuktikan Secara Fizikal?
Dengan menggoncang botol perfume 180 darjah ke kiri dan kanan anda akan dapat melihat buih-buih halus yang akan mengewap ke bahagian atas permukaan cecair perfume. Buih-buih yang terhasil bukan buih-buih udara tetapi lebih kepada molekul-molekul halus yang dapat di lihat.

Terdapat banyak jenama terkenal, antaranya ialah:
Ralph Lauren
Giorgio Armani
Boss
Versace
Christion Dior
Calvin Klein
Dunhill

Jika berminat ingin tahu lebih lanjut tentang semua perfume ini,
bolehlah hubungi saya Sariah 019-4075634 ataupun email sariah.awangsenik@gmail.com

Coretan Wangian
Sariah Awang Senik

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...