Sunday 21 June 2015

SANTAPAN MINDA DENGAN BUKU ILIMIAH

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Dropship Buku Ilimiah
http://sariahawangsenik.blogspot.com

Sempena bulan Ramadan yang sangat mulia ini, kita mempunyai banyak masa lapang yang boleh kita gunakan untuk aktiviti yang berfaedah. Selain daripada aktiviti memasak, mengemas rumah dan juga aktiviti yang lain, ada juga aktiviti yang dapat memberikan pengetahunan dunia dan juga akhirat.

Untuk menambahkan pengetahunan dan juga mengisi masa lapang yang ada, anda boleh membaca Keajaiban Allah Tempat Meminta. Harga buku sangat berpatutan iaitu RM 25 sudah termasuk postage.

Selain daripada itu anda boleh juga menambahkan ilmu pengetahunan dengan membaca buku Bekerja Dan Juga Berniaga. Buku ini memberikan kita ilmu pengetahunan tentang bagaimana sambil bekerja , kita pun boleh menambahkan pendapatan dengan berniaga. Harganya ialah RM 46 sudah termasuk postage.

Jika anda ingin ketahui lebih lanjut, bolehlah sms ataupun whatshapp saya di no 019-4075634 ataupun email sariah.awangsenik@gmail.com

Coretan Buku Ilimiah
Sariah Awang Senik

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...