Friday 1 January 2016

SELAMAT DATANG TAHUN 2016


Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Google
http://sariahawangsenik.blogspot.com

Assalamualaikum.
Bermulalah lembaran baru tahun 2016. Alhamdulilah bakal juga bertambah usia penulis nanti pada bulan Februari kelak.  Tiada apa yang istimewa untuk diraikan. Anak-anak bakal memulakan seisi persekolahan yang baru pada tahun 2016 nanti. Anak bujang tersayang bakal menduduki peperiksaan SPM dan anak dara akan memasuki darjah 5 dan seterusnya darjah 6.

Tiada baru, cuma setiap hari menulis apa yang perlu dilakukan selain menulis impian dengan harapan akan menjadi kenyataan suatu hari nanti. Ada masanya semua yang ditulis itu selalunya akan menjadi kenyataan. Maka amat perlu untuk menulis perkara yang baik sahaja setiap hari.

Tahun 2016 ini bakal menjadi suatu tahun yang penuh dengan dugaan dan juga rintangan. Maka banyak persediaan harus dilakukan secara mental dan juga fizikal.

Apa pun saya tetap berdoa agar segala yang ditulis dan dirancang akan berjalan dengan lancar dan jaya pada sepanjang tahun 2016 ini. Begitu juga hal yang sama saya doakan buat semua para sahabat yang singgah meluangkan masa membaca blog kesayangan yang tidak seberapa ini.

Sekian
Sariah Awang Senik


No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...