Saturday 8 October 2016

RASA SEGAR MEWANGI SEPANJANG HARI

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Koleksi Peribadi
https://sariahawangsenik.blogspot.com

Bila balik kampung, masa cuti umum inilah keadaannya. Terpaksa redah jem yang teruk setiap kali cuti . Tidak kiralah cuti apa. Cuti sekolah, cuti raya dan paling letih, cuti hari raya. Kalau tidak kena gaya mood penulis sendiri, alamak ke lautlah jadinya.

Dan yang penulis paling tidak gemar ialah sikap pemandu-pemandu yang suka gunakan lorong kecemasan. Hari itu, dalam tv dah diberitahu yang lorong itu hanya untuk kecemasan sahaja. Contohnya, kalau ada kemalangan dan sebagainya.

Dah namanya jem, jadi walaupun kereta kancil itu ada aircond, tapi tetap terasa bahangnya. Kebetulan pulak masa itu hujan, jadi makin bertambah teruklah jem itu jawabnya. Tapi memang sejak dah pakai si De'Xandra memang sangat berpuas hati.

Dahlah tahan lebih daripada 8 jam, bebas dari bahan kimia pulak itu. 

Kalau nak tahu sekarang, De' Xandra sekarang ada percuma 1 tester jika beli 1 botol dengan harga RM 65. Jika beli 2 botol dengan harga RM 120 dan juga jimat RM 10.

Jika ada yang berminat nak tahu lebih lanjut tentang perfume De'Xandra, boleh hubungi saya Sariah Awang Senik 019-4075634 ataupun email sariah.awangsenik@gmail.com.


Sekian Terima Kasih
Sariah Awang Senik

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...