Tuesday 4 March 2014

REJECT BRANDED PERFUME

Teks : Sariah Awang Senik

Tentu ada yang tertanya apakah itu reject branded perfume kan? Sebenarnya reject bererti ada kecacatan di bahagian bungkusan, botol, label dan sebagainya di mana ia tidak sesuai dijual di kaunter.

Factory minor depect pula biasanya perfume yang di jual di kaunter kaunter 100% sempurna dari segi bungkusan(kotak) dan sebagainya, reject perfume adalah sebaliknya.

Shipment fault- Kebiasannya apabila sampai ke negara penerima, bungkusan mengalami kerosakan dan tidak sesuai dijual di kaunter, oleh itu ianya dijual melalui saluran kami.

Barangan contoh- Setiap jenama baru yang dikeluarkan akan dipromosikan di kaunter-kaunter seluruh dunia. Barangan promosi akan diperuntukan di setiap kaunter dan dilabelkan sebagai " TESTER NOT FOR SALE". Akan tetapi kadang-kadang terdapat juga lebihan stok promosi dimana produk ini tidak boleh dijual dikaunter dan terpaksa dijual melalui saluran kami ini.

Terdapat banyak jenama terkenal . Antaranya ialah :
Giorgio Armani
Dunhill
Ralph Lauren
Boss
Versace
Christian Dior
dan juga beberapa jenama yang lain.

Bagaimana ketulinan dapat dibuktikan secara fizikal. Dengan menggoncang botol perfume 180 darjah ke kiri dan ke kanan, anda akan dapat melihat buih-buih halus yang akan mengewap ke bahagian atas permukaan cecair perfume. Buih-buih yang terhasil bukan buih-buih udara tetapi lebih kepada molekul-molekul  halus yang dapat dilihat.

Harga memang agak berpatutan
Jika berkenaan, boleh hubungi saya Sariah ataupun msg.dan.wwchat saya.

Gemar wangian Sariah Awang Senik

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...