Wednesday, 19 March 2014

INILAH KEHIDUPANKU

Teks ; Sariah Awang Senik


Kehidupanku ini baru sahaja bermula. Sama ada ianya sudah terlambat ataupun baru bermula, hanya Allah SWT sahaja yang maha mengetahui. Ku hanya mampu merancang dan yang selebihnya tuhan yang menentukannya. Segala apa yang terjadi hampir 2 tahun yang lepas tidak pernah ku kesali. Semuanya telah ditentukan oleh yang maha esa. Sebagai salah seorang hambanya yang lemah, kehidupan ini ku lalui penuh redha dan takwa. Yakin bahawa apa yang berlaku ada hikmahnya yang tersendiri. Semakin banyak dugaan dan masalah yang berlaku, hubunganku dengan yang maha esa makin erat dan utuh.

Bersama anak-anak tersayang, tugas dan tanggungjawab ku sebagai seorang ibu ku jalani dengan seikhlas mungkin. Memang kadangkala  banyak dugaan di dalam membesar dan mendidik mereka sendirian. Namun ku pasti suatu masa nanti , kebahagiaan bakal jua milik ku abadi.
Anak-anak adalah kekuatan ku yang paling utama. Mereka tunggak semengatku untuk meneruskan segala kehidupanku ini. Andai mereka berdua bersedih, aku juga akan tetap bersedih dan begitu jugalah sebaliknya.

Kegembriaan dan kesedihan mereka adalah nadi kehidupanku yang agak sederhana ini. Tidak pernah mengeluh kerana apabila perasaan sedih dan derita itu menjenguk...ku selalu pejamkan mata dan berkata pada diri ini bahawasaya , " Ya Allah, inilah kehidupanku yang telah engkau tetapkan, ku bersyukur Ya, Allah kerana engkau selalu berada di samping aku. Setiap kesusahan dan penderitaan yang ku hadapi selama ini telah banyak memantangkan diriku. Ku tidak perlukan simpati sesama insan, dan cukuplah bagiku simpati dan kasih sayangmu Ya, Allah. 

Dan apabila kelopak mata ini terbuka, ku mampu tersenyum dan terlihat ada sinar di sebalik segala kedukaan dan penderitaan ini. Ya, Allah moga kau selalu kekalkan keimanan dan ketabahan ku ini. Apa yang ku perlu dan kekalkan hanyalah dirimu yang selalu berada di dalam hatiku ya Allah..amin.


Ikhlas Dari Sariah Awang Senik.




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KAPSUAL MANJAKANI ASLI


100% Tanpa bahan pengawet dan bahan kimia yang lain. Sangat berkesan untuk mengatasi masalah kewanitaan seperti ;

Peredaran haid yang tidak teratur
Selalu merasa lemah dan lesu
Sakit-sakit otot
Masalah keputihan dan juga bau
Mampu merawat masalah peranakan
Dapat merapatkan kembali otot-otot vagina selepas bersalin
Mengekalkan kecantikan luaran dan dalaman seseorang wanita.

Harga mampu milik. Iaitu RM40 untuk 50 biji. Mampu dimiliki oleh semua golongan. Jika inginkan maklumat lanjut boleh hubungi saya Sariah 019-4075634 ataupun boleh juga whatshapp.


Sekian Terima Kasih

AJAIBNYA SEDEKAH

Teks : Sariah Awang Senik Sumber :Koleksi Peribadi Http://sariahawangsenik.blogspot.com Syukur dalam dua atau tiga hari ini, hujan turu...